ATmega8 i przetwornik D/A 16bit

Mam taki problem projektowy: Potrzebuję generować pewne analogowe przebiegi. Chciałbym do tego wykorzystać ATmega8 i przetowrnik D/A TDA1545 (2 x 16bit). Problem w tym, że przetwornik ten ma wejście, jakby to powiedzieć, standardowe. Czyli linia zegara, danych i wyboru kanału. Wygląda na to, że przygotowywanie tej transmisji zajmie większą część czasu procesora... Oczywiście można zmienić przetwornik na inny, z interfejsem I2C czy podobnym i sprawa się uprości. Jednak mam już na stole ten przetwornik i myślę jak sensownie do tego podejść. Koncepcje, uwagi - mile widziane.

Pzdr. Krzysiek

Reply to
Krzysztof
Greg(G.Kasprowicz