Atmega8 i interial oscylator

Nie startuje mi wewnętrzny oscylator.
- AVR programator mam ustawiony na zegar 8 MHz
- piny kwarcu sa niepodłączone
- czytałem ale nie doczytałem

Re: Atmega8 i interial oscylator

To podaj jak masz ustawione fusebity.

Re: Atmega8 i interial oscylator
wedlug AVRprog
lock bits
mode1 BLLOmode1 BLB1Mode1 , zabezpieczenia
SPI enable podkreslone WDTON podkreslone
BOOTEST nie podkreslone Rset distable nie podkr.
EEsave nie podkr.
wybrane InrRCosc. freq 8MHz
startup 6 CK
moge jeszce odczytac ponyprog

Re: Atmega8 i interial oscylator
A dlaczego uważasz że nie startuje ?

Może masz błąd w programie,
albo procek kończy program zanim zdążysz zauważyć.

Re: Atmega8 i interial oscylator
napisałem programik testowy typu ustaw na portach 1 poczekaj sek i ustaw
0 . I nie działa .

Re: Atmega8 i interial oscylator
jeszcze następna wszystkie porty maja stan wysoki jak zewrę do masy
dowolny pin to wszystkie maka masę . Uwaliłem porty ? jakim cudem ?

Re: Atmega8 i interial oscylator

może nie podłączone piny zasilania?
MD.

Re: Atmega8 i interial oscylator

A czym Kolega sprawdza ten stan niski i wysoki ? Oscyloskopem,
woltomierzem cyfrowym?
Bo może pop prostu nie ustawił Kolega Portu na wyjście.

Pozdrawiam
Grzegorz

Re: Atmega8 i interial oscylator
Jest to płytka modelu z przyciskami , ledami. Po wgraniu programu
testowego przez przypadek nacisnąłem sowich zwierający pin do masy i led
sie zaświeciła ... cuda . Zasilanie jest programuje po SPI .

Re: Atmega8 i interial oscylator

Zwarcie do masy raczej nie uwaliloby portow, szczegolnie krotkotrwale.
Obstawiam, ze masz niepodlaczone wszystkie Vcc i GND, lub blad w programie.
Pokaz jak wyglada ten program testowy.

Re: Atmega8 i interial oscylator
Ok zadziałało ale sam nie wiem dlaczego :) Tyle ze dałem rezystor do RST
  może to to go blokowało ?
Dziękuje wszystkim za pomoc :)

Site Timeline