ATmega8 - cała Polska oszalała?

Zrobiłem płytkę i wybrałem się zakupić części i w sklepie, gdzie miesiąc
temu kupowałem ATmega8-16AU za 6.50zł (co było imo wysoką ceną, bo
normalnie sprowadzałem za 4.3zł, ale wtedy potrzebowałem 'teraz')
usłyszałem, że atmegi są trudno dostępne i 'lekko' podrożały - 13zł/sztuka.

Obszedłem więc jeszcze 3 sklepy a tam atmega8 za 16zł/sztuka +
informacja, że żadna hurtownia w Polsce nie ma ich już w DIP.

Wygląda na to, że w Poznaniu nie da się kupić taniej, niż za 13zł, a
sprzedawca od którego zawsze brałem na allegro podniósł cenę z 4.3 do 8zł.
Aukcja "zagapionego" sklepu - 50 sztuk za 6.3zł skończyła się w jeden dzień.

Wie ktoś o co chodzi? Atmel wyczyścił magazyny, czy co?

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?
Michoo przemówił ludzkim głosem:

Gospodarka ruszyła, a Atmel nie przewidział zwiększonego
zapotrzebowania. Terminy na procki zrobiły się fajne - po 8 tygodni,
czyli w lipcu sytuacja może się unormuje.

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?

dzień.

Chyba za dużo pyr jecie   ;-))) (bez obrazy).

Zobacz w moim "sklepie za rogiem" - loco Bytom :

http://www.diax.pl/user/index.php5?page=1&cid27%&first40 %

Pozdrawiam
Roman

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?

Ale co chciałeś pokazać? Że na stanie nie mają?
Pozdrawiam
FJ

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?

????????? Przy tej ATMedze jest symbol  nieskończoności  - czyli brak ?

Roman

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?
Przy której? Chyba tej TQFP, a kolega chciał DIP...

Pozdrawiam
FJ

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?
To spójrz co się na tej aukcji stało:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item10%30326864

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?

To w tym DIAXie jest nawet zdziebko taniej i (ponoć) nieskończona ilość.

Roman

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?

http://www.piekarz.pl/index.php?page=offer&item95%57

tu maja i jeszce taniej

Pozdrawiam
Tomek W

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?

Sam to zauważyłem bo tydzień temu szukałem.
Koszmar, ledwo co na allegro wyszperałem w historii i domówiłem
telefonicznie.
Gdzie nie zadzwoniłem to nie mają i czekają na dostawę po kilka tygodni.
TQFP jeszcze są ale sądząc po tej wskazanej aukcji pewno też niedługo
zabraknie.
Także potwierdzam, jakaś nagła nagonka się zrobiła.

Rafał

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?

Moze zasypuja nimi zatoke meksykanska?

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?

płyciutki rynek + "just in time management" + kryzys

e.

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?

a Farnell ? to w koncu nie PL :)

@

Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?
Oczekiwanie na Dostawę
Stan Wyczerpany
Oczekiwanie na Dostawę
Oczekiwanie na Dostawę
i do tego 12zł/szt przy zakupie powyżej 10.