[atmega8] Błąd weryfikacji

Witam serdecznie grupowiczów.

Po zaprogramowaniu uC, weryfikacja kończy się błędem. Dziwi mnie ten fakt ponieważ ów kontroler był przezemnie wykorzystywany przez ładnych pare miesięcy.

Proszę o zdiagnozowanie bądź podanie przyczyny takiego stanu rzeczy. Ścieżki są dobrze podłączone. Na uC napięcia zgadzają się z wartościami z Datasheet.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Reply to
Piotr

Czasem błędy weryfikacji wynikają ze złego odczytu, czasem ze złego zapisu. Nie raz miałem tak, że po zaprogramowaniu weryfikacja nie udawła się, a później już wychodziła OK - po prostu błąd powstał podczas odczytu, przy weryfikacji. Problemem może jednak być zużycie pamięci Flash. Pamiętaj, że pamięc programu ma swoją ograniczoną żywotność, a producent gwaratnuje, że wytrzyma ona jedynie 1000 cykli zapisu (o ile dobrze pamietam). Więc jeśli przez pare miesięcy katowałeś go ciągłą zmianą oprogramowania, może warto wymienić procka na nowy. Poza tym - może w jakiś sposób uszkodziłeś swój układ i teraz po prostu on już w ogóle nie działa??

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop