Atmega 32 juĹź nie istnieje ?

Witam
Coś przespałem, świat tak szybko idzie do przodu? Jakoś na początku roku
(niech będzie że w lutym) robiłem sobie zabawkę na atmega 32 w smd kupując
go bez problemu na aledrogo tak chyba 12-15 pln+wysyłka. Teraz w ogóle
takiej wersji nie ma na aledrogo a w tme opis 'artykuł na  SPECJALNE
zamĂłwienie' (duĹźe litery moje). To co to juĹź jest niepopularny uProcesorek.

Pozdrawim MArek

Re: Atmega 32 juĹź nie istnieje ?
9B% na poczC4%85tku roku

Na to wyglC4%85da

http://www.maritex.com.pl/pl/shop/search?find3D%mega32

Nawet nie ma terminu dostawy.
Dlatego ja od jakiegoC5%9B czasu piszC4%99 w sposC3%B3b moC5%BCliwie =
przenoC5%9Bny.
Ma pliku gC5%82C3%B3wnym nie ma C5%BCadnych instrukcji specyficznych d=
la20%
procesora (czyste C) a w osobnym pliku hardware.c (i .h) sC4%8520%
prawie wyC5%82C4%85cznie zabawy portami. W pliku gC5%82C3%B3wnym
uC5%BCywam makr typu wlacz_timer, zeruj_port_wyjscia itp.
Nieco upierdliwe, ale potem biore podobny procek, pare godzin i dziala.

--20%
Patryk

Re: Atmega 32 już nie istnieje ?

Atmega32-16AU został chyba zastąpiony przez Atmega32A-AU

Paweł

Re: Atmega 32 juĹź nie istnieje ?

Temat już był poruszany wcześniej.
Braki podobno zwiazane ze złym przewidywaniem zapotrzebowania w czasie
kryzysu, który skończył się szybciej niż myślano i teraz trzeba nadrobić
braki w produkcji. Ktoś wspominał że kilka miesięcy jeszcze trzeba poczekać
na unormowanie się rynku.

Gejzero.

Re: Atmega 32 juĹź nie istnieje ?
ToTylkoJa donosi :
http://seguro.pl/sklep/?zobacz49%96

Oczywiście jeśli się tylko nie chwalą...

Sławek
--
  ________
_/ __/ __/ Hegemonie, czy mogę przyjąć od wroga pomocny ogon? - Oferma

Wygląda na to że zrobili zapasy:
"Stan w magazynie *: 13661"

Ale uwaga - to jest wersja "A" więc wymaga przejrzenia PDFa co się
zmieniło i ew. zmian w sofcie.

Re: Atmega 32 już nie istnieje ?

 ostatnio kupowałem więc mają

Pozdrawiam