atari xl

zupełny przypadek że się złożyły posty o dwóch małych
komputerkach... czy Ktoś ma rozrysowane złącze krawędziowe
portu kartridgea w Atari 65XE najlepiej w Protelu?

Re: atari xl
W dniu 2009-02-20 18:23, identyfikator: 20040501 napisaB3%:

To wystarczy: http://www.hardwarebook.info/Atari_8-bit_Cartridge ?

--20%
Cz.

Re: atari xl
przyda się, dzięki
ale chodziło mi o rysunek złącza krawędziowego
kartridża atari xe w protelu...

a nie wiesz może gdzie zakupić można obudowę kartridża?
kiedyś było ich pełno, teraz znaleźć nie mogę.

Re: atari xl

Kiedys mozna bylo kupic podkowe w kazdej wsi u kowala, teraz raczej
niespecjalnie;)

Re: atari xl

KM-20
http://www.maszczyk.pl