at89c52 - jaki kwarc

Witam. Na chwile obecna do at89c52 mam kwarc 11,0592. Mam jednak problem z szyna i2c, chce potestowac i zmniejszyc predkosc taktowania, (może cos pomoze) Jaka niższa wartosc kwarcu można wstawić? Ona jest dowolna?

pozdrawiam

Reply to
bdronka

Użytkownik "bdronka" snipped-for-privacy@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl0l12$pj5$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Witam, w myśl tego zdania "Fully Static Operation: 0 Hz to 24 MHz" to dowolna z tego zakresu, ale 11.0952 podyktowana jest stopą błędu uarta (seriala).

Pozdr. Gejzero

Reply to
Gejzero

Jeśli nie używasz UARTa to dowolna ;)...

Reply to
Konop