ARW do transceivera

Uruchamiam właśnie klasyczną konstrukcję - TRX Bartek wg SP5AHT. Na
razie jako tako działa odbiornik - wydaje mi się, że trzeba będzie
trochę popracować nad czułością no i zaekranować niektóre elementy.
W międzyczasie wytrawiłem i skleciłem płytkę modułu ARW na UL1111N.
Niestety najwyraźniej na schemacie z "Konstrukcji krótkofalarskich dla
początkujących" znalazły się niewielkie pomyłki:

1. Nie podano wartości potencjometru montażowego R1 na wejściu.
2. Na wyjściach prowadzących do pinu 5 US1 i US2 (UL1242) na schemacie
widać diody. Nie podano jednak ich typów. Żeby było zabawniej schemat
montażowy mówi, iż są to rezystory - również bez podawania wartości.

Ostatecznie jak powinno być?

Schemat ideowy tutaj:
http://img266.imageshack.us/img266/5937/arw.png

Re: ARW do transceivera

właściwie prawie obojętnie. 10-100k, co w łapę wpadnie

Do czego idą te US1 i US2? Jak muszą być od siebie odsprzężone, to diody by
pasowały. Możesz dać diody nawinie, np. 1N4148.

Re: ARW do transceivera

US1 i US2 to UL1242 - ich normalne przeznaczenie to wzmacniacz p.cz. i
demodulator FM. W tej konstrukcji US1 pracuje jako wzmacniacz w.cz. a
jego demodulator robi za mieszacz, US2 jest wzmacniaczem p.cz. i product
detectorem. Jeśli mnie pamięć nie myli od napięcia na pinie 5 podawanego
przez układ ARW zależy wzmocnienie scalaków.

Site Timeline