artykul z z elektroniki dla wszystkich

Witam Wyczytalem na grupie dyskusyjnej ze w ostatnim lub przed ostatnim numerze gazety "Elektronika dla wszystkich" jest artykul o ukladzie zaplonowym do motocykla. Niestety w moim miescie nie udalo mi sie juz kupic tej gazety. Mam wielka prosbe do kogos kto ma te gazete i skaner - czy moglbym prosic o zeskanowanie i wyslanie tego na adres snipped-for-privacy@poczta.onet.pl. Wielkie dzieki. pozdrawiam

Reply to
Edmund

Witaj Edmund,

W Twoim liście datowanym 17 września 2004 (18:32:46) można przeczytać:

E> Wyczytalem na grupie dyskusyjnej ze w ostatnim lub przed E> ostatnim numerze gazety "Elektronika dla wszystkich" jest E> artykul o ukladzie zaplonowym do motocykla. Niestety w E> moim miescie nie udalo mi sie juz kupic tej gazety. Mam E> wielka prosbe do kogos kto ma te gazete i skaner - czy E> moglbym prosic o zeskanowanie i wyslanie tego na adres E> snipped-for-privacy@poczta.onet.pl. Wielkie dzieki. E> pozdrawiam

Jest coś takiego w sierpniowym numerze EdW. Tytuł " Elektroniczne regulatory zapłonu". Ciąg dalszy w numerze dziewiątym. Ten do mnie jeszcze nie dotarł. Jak będę miał to Ci podeśle. Tylko pliki będą trochę "ważyły"

Reply to
rc72

Witam,

Na stronce nb.com.pl/rdr jest plik "artykuł o układzie zapłonowym do motocykla". Plik1.zip. Po ściągnięciu proszę o info, Plik "waży" 30 mega.

Reply to
rc72