[archeo] Stary sprzęt do radiowęzła

Witajcie.

Kojarzy ktoś może typ sprzętu (bardzo starego bo jeszcze lampowego) produkcji polskiej stosowanego w radiowęzłach ? Nazywali to chyb "RAdiola" czy jakoś tak Pamiętam, że ponad 20 lat temu mieliśmy coś takiego w szkole. Miało to odbiornik radiowy, magnetofon szpulowy ZK-120 albo zk-140 i wzmacniacz lampowy. Niestety za diabła nie mogę sobie przypomnieć co to był za sprzęt i kto był tego producentem.

G.B.

Reply to
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

Może to?

Artur Stachura

Tak, chyba o to chodziło. Dzięki G.B.

Reply to
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:iqs4ii$npp$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Widzę, że odpowiedź dostałeś, a ja chciałem tylko napisać, że to było chyba

40 lat temu. Ale widać szkołach "pracowali" na "nowoczesnym sprzęcie".... Ja też na laboratoriach z informatyki (na studiach) perforowałem taśmy do Odry 1300.... Komputer zajmował spore pomieszczenie...

Pozdrawiam Feromon

Reply to
Feromon