Apple, serwis płyty i inne ciekawostki

Dosyć ciekawe fakty dot.  np. tego co czeka usera gdy wymieni sobieprzycisk w swoim iphonie przez nieuatoryzowany serwis zamiast kupićnowy telefon (jak zaleca Apple). Ale ja nie o tym. Jak to możliwe, że ta naprawiana przed kamerą płyta  ma tak skorodawne pady/połączenia?? Widziałem kilka starych płyt z laptopów i żadna nie była takskorodowana. Czy to kwestia warunków środowiskowych/klimatu w jakimbyła używana? Drugi pytanie - po co w tym przypadku zrobił mostek przewodem. Scieżkajest ok, problem jest tylko w padach lub ewentulanie w via (korozjamogła nadgyźć metlalizację otworu), po co zatem wstawiać dodatkowymostek zamiast poprawić kontakt na padach i w via? Trzecie pytanie - czy on nie leje za dużo tego topnika?

Reply to
Marek

W dniu 2017-07-17 o 16:25, Marek pisze:

Ponad godzina oglądania, szkoda życia. Pokaż o który fragment ci chodzi.

Reply to
Janusz_kk

20:01 oraz 21:19zmurszale pady, ścieżki. 25:32 lanie topnikiem.
Reply to
Marek

Nikt, nikomu nie każe kupwać sprzętu Apple.

c.

Reply to
Cezar

Kwestia kultury traktowania urzadzeń. Typowa awaria (ponad 40% jeśli dobrze wyczytałem w necie) iPhone i Maców to zalanie kawą w fastfoodzie.

Upewnił się że korozja nie zje dalej. A zje.

Topnika leje się ile wlezie.

Reply to
Sebastian Biały

Po co zalewać topnikiem sąsiadujące elementy, które nie będą lutowane? Większość topnikow to sole, nie dość że mogą przyspieszać korozję to jeszcze bardzo chętnie przewodzą prąd.

Reply to
Marek

Bo tak jest szybciej.

Płytki zawsze się myje po wykonaniu naprawy, ponadto popularne sa topniki noclean.

Reply to
Sebastian Biały