Aplikacja BA3913 - pomóżcie znaleźć

... bo googlam googlam i już mnie szlag trafia, potrzebna mi typowa aplikacja układu albo choć opis końcówek :-(

Jarek P.

Po symbolu podejrzewam firmę Rohm Wchodziłeś na stronę ? Jak nie ma to mogę poszukać na płycie

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

Użytkownik "Leszek Wieczoerk" snipped-for-privacy@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:btc0dt$gv5$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Wszedłem, niestety nie ma.

Jesli można - poproszę.

Jarek P.

Na płycie Rohma nie widzę - najbliższe to: BA3911 i BA3915

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

Wychodzi na to, że mam w radiu (samochodowe kenwood) układ, który nie istnieje :-(((

Jarek P.

Użytkownik Jarek P. <j snipped-for-privacy@nospam.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dysk usyjnych napisał:btdurb$aka$ snipped-for-privacy@news.mch.sbs.de...

Istnieje można nawet kupić za 327.34 rubelki na

:).

Artur(m)

Reply to
artur(m

Polowa ukladow Rohma taka jest. A moze one sa kogos innego ?

"Jarek P." napisał:

Kupisz u Lewandowskich

GrzesieG

"GrzesieG" napisał:

Rozpędziłem się Nie tylko u nich - okazuje się że łatwo go dostać w "realu" ;-)

Reply to
GrzesieG

Użytkownik "GrzesieG" snipped-for-privacy@USUN.interia.pl> napisał w wiadomości news:btf5v0$rv5$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Sęk w tym, ze ja go jeszcze nie chcę kupować, póki co potrzebna mi jego aplikacja. Albo choc opis końcówek... ;-(((

Jarek P.