aparat telefoniczny analog ---> aparat gsm

czesc,

czy sa na rynku adaptery, ktore pozwolilyby podlaczyc telefon komorkowy (aparat) z aparatem telefonicznym analogowym.

Wyobrazam sobie tak, ze przychodzac do domu odkladam komorke na baze i wtedy nastepuje elektryczne podlaczenie sie pod komorke i de facto podlaczenie zwyklego aparatu telefonicznego np. na kabelku lub bezprzewodowy.

Jak ktos zadzwoni na numer komorkowy, to dzwoni i komorka i ten na kablu. Podniesienie sluchawki na tym zwyklym daje mozliwosc prowadzenia rozmowy (jak ze zwyklego aparatu). W druga strone tez to musi dzialac. Podnosimy zwykly aparat, slyszymy sygnal (lub nie) wybieramy numer i dochodzi do rozmowy....via komorka.

Kiedys dawno temu mial taki adapter Siemens (z 10 lat temu). Czy w dzisiejszych czasach tez takowe sa? Ja nie chce bramki GSM, bo wiem jak dziala (potrzebuje osobnej karty SIM). Ja chce z tej samej korzystac co jest w komorce ale nie chce przekladac za kazdym razem jak jestem w domu. A w domu nie chce korzystac z komorki.

Wiecie cos na ten temat?

Reply to
adresss

Nie wiem, ale proste zapytanie Google zwraca m.in. to:

-hob

Reply to
hobgoblin

zle zrozumiales potrzebe. To sa bramki gsm i wymagaja wlozenie karty SIM do srodka. Ja bym chcial podlaczyc sie pod komorke zwyklym aparatem analogowym i tam odbierac i wybierac.

Reply to
adresss
Reply to
William Bonawentura

Może snipped-for-privacy@poczta.pl trolluje, a może i nie... Ale informuje :

Może nie w 100% to o co Ci chodzi, ale zobacz :

<

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

fajne, ale tarcza jak na dzisiejsze czasy to juz przezytek, no i ta cena $$$ Masakra.

A nie daloby sie takie cos zmajstrowac samemu??? Aby slysze, to podpinamy sie kabelkiem pod we/wy sluchawkawe (zestaw handsfree), ale pozostaje problem z wybieraniem numerow. Jak to po kablu (do jakiegos zlacza np. usb przekazac numer i kazac aparatowi zadzwonic? No i jeszcze podniesienie sluchawki na stacjonarnym powinno aktywowac odebranie rozmowy (jak dzwoni) i dialton - jak nie dzwoni? To pewnie daloby sie zrobic sztuczne "miasto" sygnal do wybrania, ale jak przekazac dtmf cyfry do wybrania?

Reply to
adresss

Phoebe snipped-for-privacy@poczta.pl napisału :

Cóż... :)

Wrzuć w googla 'retro handset'...

To akurat proste. Chyba większość aparatów akceptuje (lub powinno ;) na kablu polecenia AT. Więc ATDTnumer i już..

A tego to już nie wiem. Ale z pewnościa wystarczy podpiąć pod komórkę terminal i zadzwonić na nią.

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Sa takie zestawy do samochodow, moze sie rozejrzec po mozliwosciach i uda sie cos do domu przypasowac ..

news.neostrada.pl