AP LinkSys i podłączenie do zewnętrznej

Witam!

Zakupiłem niedawno Access Pointa firmy LinkSys WAP54G ver. 3. Udało mi się dojść do tego, że złącze antenowe to jest TNC RP (reverse TNC). Mam "powiedzmy" dwie anteny: 1. starą Yagi z 15-to metrowym kablem H155 i zakończeniem wtykiem SMA, która jest aktualnie zamontowana oraz 2. antenę - konwerter do anteny parabolicznej zakończoną wtykiem N, którą mam zamiar zamontować w przyszłości. Do kompletu jest jeszcze ok. 15 m kabla H1000 oraz wtyk i gniazdo N. Teraz potrzebuję połączyć to w całość, tj. zakupić przejściówkę wtyk TNC RP - gniazdo N lub ewentulanie / przejściowo wtyk TNC RP - gniazdo SMA. Pytanie: Gdzie jest największy wybór takich rzeczy lub (nawet) gdzie to mogę dostać?

Ewentualnie: Czy istnieje wtyk TNC RP na kabel H1000?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Reply to
Virus_7

w Krakowie jest sklep o nazwie DIPOL mają tam imponujący katalog złaczek i gniazd antenowych. Ceny też mają imponujące. Nic innego nie znam niestety

CosteC

Reply to
CosteC

Virus_7 napisał(a):

Poprawka ...gniazdo SMA RP.

Że też tak musieli namieszać z tym "RP". :/

Reply to
Virus_7

CosteC napisał(a):

Hmmm... Znalazłem to, czego mi trzeba. Dzięki. ;)

Jak to jest z jakością połączeń tj. wtyk - kabel. Lepsze są zakręcane (tzw. klampowane) czy zaciskane?

Reply to
Virus_7

wiesz... zawsze można zarobić więcej na przejściówkach ew własnych akcesoriach... jakoś wątpię żeby to coś miało do jakości przesyłu.

Myśle że można by wylutować gniazdo RP i dać zwykłe, jak sie ma jakiegoś dawce to nawet tanio by wyszło.

CosteC

Reply to
CosteC

a mozna wiedziec po co chcesz podlaczyc ta antene-konwerter? czy dobrze sie domyslam, ze chodzi o zestaw antenowy do TV sat? moze w skrocie opisz co planujesz wogole zrobic i gdzie sie z tym linksysem podlaczyc?

pozdrawiam

Reply to
karlos

CosteC napisał(a):

Możliwe, gorzej z gwarancją. :)

Reply to
Virus_7

karlos napisał(a):

Nie, nie. Przepraszam, może źle się wyraziłem. Kupiłem antenę do WiFi, która jest przystosowana do umieszczenia na antenie parabolicznej. ;)

Od anteny sterczy taki kikutek 25 cm, zakończony wtykiem N. Chcę to teraz podłączyć do Linksysa, który znajduje się (właściwie będzie się znajdował) jakieś 7 m niżej. Później już zwykłym kablem sieciowym do AP

  • Router i tym samym rozprowadzenie sygnału po całym domu. :) Jeszcze się zastanawiam czy dla 3 piętrowego domu wystarczą tylko same antenki wpudowane w router.
Reply to
Virus_7