antena radiowo-telewizyjna

Reply to
identifikator: 20040501
Reply to
identifikator: 20040501

Aluminiowa. Tylko srubki sprawdzic/wymienic.

To nie u nas :-(

A ktos w ogole takie robi ?

Zobacz

prawda to najwyrazniej nie ta sama firma co sie kiedys miescila we wroclawiu.

Włodzimierz Wojtiuk

identifikator: 20040501 pisze:

Nie ma czegoś takiego jak kompatybilność anteny z dvb-t to akurat chwyt reklamowy producentów. Anteny do odbioru dvb-t niczym się nie różnią od anten do odbioru TV analogowej, to są te same anteny. SP6STZ

Reply to
SP6STZ

Ale i tak polecam co jakiś czas wejść na dach i zrobić konserwację, większość tego nie robi a potem narzekają na zakłócenia, gorszy odbiór itd. Nie mówiąc już o tym że często widzę takie zewłoki wiszące na dachach.

Z regulacją mocy na pewno widziałem, tylko ja bym się zastanowił czy jest taka potrzeba, wszystko zależy jak daleko od ośrodka nadawczego, oczywiście wzmacniacz nie zastąpi dobrej anteny. SP6STZ

Reply to
SP6STZ

niezupelnie, analogowe sa przewaznie na kanaly do 60, DVB-T do 69

Reply to
R.M.

R.M. pisze:

To powiedz mi dlaczego nie widzę różnicy poza naklejką? Nie dajmy się zwariować. SP6STZ

Reply to
SP6STZ
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk
Reply to
identifikator: 20040501

plebi pisze:

Można zastosować regulowany tłumik , wtedy można umieścić regulację w dowolnym miejscu, tylko pytanie czy to da pożądany efekt? SP6STZ

Reply to
SP6STZ
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Robert_J pisze:

A może lepiej zestaw klasycznych YAGI wieloelementowych? Akurat to co podałeś to jest namiastka anteny, w tym układzie jakby ta antena nie miała wzmacniacza to by miała g... nie zysk. SP6STZ

Reply to
SP6STZ

identifikator: 20040501 pisze:

Daj sobie spokój z regulowanymi wzmacniaczami, przed Heliosem daj tłumik jeśli chcesz wzmacniacz, ale tu sobie musisz przeliczyć jaki ci potrzebny. Karty TV w pecetach są z zasady tępe jeśli chodzi o czułość. Moja rada jest taka w takim układzie daj sobie spokój z antenami siatkowymi, daj Yagi z dużym zyskiem (można łączyć kilka anten w jeden układ), lepsze to niż wzmacniacze bo mniej syfu przy odbiorze. SP6STZ

Reply to
SP6STZ