Antena podwójny trójkąt

Ktoś kiedyś domagał się płaskiej anteny TV

Włodzimierz Wojtiuk

W dniu 2012-04-29 22:49, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

Ale ona nie jest cyfrowa ;-)

I co ciekawe, z radzieckim rodowodem Dodatkowo uprzejmie donoszę że anteny te w wykonaniu miejscowych kowali spotyka sie tu i ówdzie u nas na wschodzie.

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Dzień dobry

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:4f9efafd$0$26705$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

[...]

Dokładnie o czymś takim (Made in USRR) napisałem 18 stycznia 2012 w wątku "Płaska antena". Przestrzeliłem jedynie datę publikacji ;-) "W starym, dawnym radieckim miesięczniku RADIO, tak z okresu lat

1982-83 był opis takiej anteny"

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski