Anritsu MT8801B stacja dyskietek 1,44"

W urządzeniu tym coraz częściej dochodzi do błędów odczytu/zapisu na
dyskietce. Czyszczenie niewiele pomogło. Druga sprawa... Tylko w jednym
komputerze mam stację 1,44 i też powoli stacja już pada a i też dyskietki
coraz droższe a ich żywotność jakaś lipna niż dawniej, chyba że to starszawe
już flopy przyczyniają się do ich szybszej degradacji.

Czy jest jakieś urządzenie na rynku w rozmiarach zabudowy identycznymi jak
flop 1,44" ale z przodu z gniazdami na popularne pamięci zewnętrzne SD MMC
itepe?
Wiem, że są takie czytniki w tych rozmiarach które podłączyć można do USB na
płycie PCta ale mi chodzi o takie które podłączam w Anritsu zamiast
oryginalnego flopa czyli pod jego tasiemkę. Urządzenie musiałoby więc udawać
flopa w 100% ale byłoby od niego sporo szybsze, pewniejsze  i wygodniejsze.
Mógłbym o ile Anritsu to przełknie emulować dyskietki 2,88MB.

Marek

Re: Anritsu MT8801B stacja dyskietek 1,44"
Aaa. Zapomniałem dopisać że wysokość flopa w Anritsu to połowa typowego
flopa, czyli tak jak w notebookach.

Marek

Re: Anritsu MT8801B stacja dyskietek 1,44"

Może takie cuś :-)
http://jimwarholic.com/2009/04/fdd-floppy-disk-drive-emulators.php

Pozdrawiam
Grzegorz

Re: Anritsu MT8801B stacja dyskietek 1,44"

Ooo. Coś takiego. Dzięki za podpowiedź
Ja też nie próżnowałem i znalazłem wczoraj producenta polskiego który coś
takiego robi ale w wersji niestety tylko w pełnej wysokości.  Cena... prawie
5 stów ale w sumie w stosunku do ceny anritsu to gumka do majtek.
Ostatecznie jak nie znajdę w wersji niskiej, czyli że nie da się zabudować w
przyrządzie  to pomyślę o umieszczeniu go  w obudowie zewnętrznej jakiejś ze
starego amstrada itepe.

Marek

Re: Anritsu MT8801B stacja dyskietek 1,44"

IMO - przyczyniaja. Moze nie wszystkie, ale kiedys mialem takie co
rysowaly dyskietki,
i na moj gust to robily to jakims brudem z glowicy.

Sa, zwracam tylko uwage na kompatybilnosc - nie wiem czy pecet wprost
taka karte obsluzy, czy trzeba bedzie jakies specjalne oprogramowanie.
FAT12 to może byc za mało :-)

Choc odpowiedniej konwersji moze emulator dokonywac.

J.

Re: Anritsu MT8801B stacja dyskietek 1,44"

Czemu mi się wydaje, że chodzi ci o dyskietki 1,44 MB o rozmiarze 3,5"?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Re: Anritsu MT8801B stacja dyskietek 1,44"
szukam czegoś takiego do moich firmowych laptopów . stare Nixdorf pracujące
w DOS . stacje dawno padły i sa problemy z archiwizacją .

Re: Anritsu MT8801B stacja dyskietek 1,44"

Oj tam oj tam. Literówka :)