Android i urzadzenie z Bluetooth

Czesc,

powiedzmy ze jest tablet/smartfon z Bluetoothem. Jak wygladalaby
komunikacja takiego tableta/smartfon z urzadzeniem znajdujacym sie w
domu a wyposazonym w Bluetooth - np. stacja pogodowa/ czujnik
temperatury itp.

Budujemy urzadzenie z mikroprocesorem + modul Bluetooth a po stronie
Adroida chcemy sparowac sie z takim urzadzeniem. Oczywiscie potrzebny
sterownik do takiego urzadzenia i kawalem programu, ktory bedzie sie
komunikowal z takim urzadzeniem (po RS-232 via bluetooth)..

Spotkaliscie sie juz z takimi urzadzeniami - powiedzmy, ze bylby to
czujnik temperatury, do ktorego dolaczamy sie via BT.

--
ThinkXtra

Re: Android i urzadzenie z Bluetooth

Bluetooth ma podobnie jak usb ileś różnych klas, więc pisania sterownika
można uniknąć (tzn tylko w userspace). Jest do tego api, starczy poszukać.

Odp: Android i urzadzenie z Bluetooth
Parowanie urządzeń załatwia sam moduł BT. Ja właśnie jestem na etapie
testów
jednego z tych urządzeń:
http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/12376
Komendami AT wysyła się podstawowe polecenia a resztę robi logika modułu.
Potem, akurat w tym wypadku, moduł staje się przezroczysty i dla urządzenia
stanowi kabel rs.

PC

Re: Android i urzadzenie z Bluetooth
A jeśli tablet nie ma bluetootha? Czy jest jakiś sposób na podpięcie
"dongla" bluetooth USB do takiego tabletu?

Pozdrawiam,
Pawel

Site Timeline