Android i urzadzenie z Bluetooth

Czesc,

powiedzmy ze jest tablet/smartfon z Bluetoothem. Jak wygladalaby
komunikacja takiego tableta/smartfon z urzadzeniem znajdujacym sie w
domu a wyposazonym w Bluetooth - np. stacja pogodowa/ czujnik
temperatury itp.

Budujemy urzadzenie z mikroprocesorem + modul Bluetooth a po stronie
Adroida chcemy sparowac sie z takim urzadzeniem. Oczywiscie potrzebny
sterownik do takiego urzadzenia i kawalem programu, ktory bedzie sie
komunikowal z takim urzadzeniem (po RS-232 via bluetooth)..

Spotkaliscie sie juz z takimi urzadzeniami - powiedzmy, ze bylby to
czujnik temperatury, do ktorego dolaczamy sie via BT.

--
ThinkXtra

Re: Android i urzadzenie z Bluetooth

Bluetooth ma podobnie jak usb ile┼Ť r├│┼╝nych klas, wi─Öc pisania sterownika
mo┼╝na unikn─ů─ç (tzn tylko w userspace). Jest do tego api, starczy poszuka─ç.

Odp: Android i urzadzenie z Bluetooth
Parowanie urz─ůdze┼ä za┼éatwia sam modu┼é BT. Ja w┼éa┼Ťnie jestem na etapie
test├│w
jednego z tych urz─ůdze┼ä:
http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/12376
Komendami AT wysy┼éa si─Ö podstawowe polecenia a reszt─Ö robi logika modu┼éu.
Potem, akurat w tym wypadku, modu┼é staje si─Ö przezroczysty i dla urz─ůdzenia
stanowi kabel rs.

PC

Re: Android i urzadzenie z Bluetooth
A je┼Ťli tablet nie ma bluetootha? Czy jest jaki┼Ť spos├│b na podpi─Öcie
"dongla" bluetooth USB do takiego tabletu?

Pozdrawiam,
Pawel

Site Timeline