Analizator stanów...?

cześć,

Czy ktoś z Was wykorzystuje analizator stanów w programowaniu mikrokontrolerów avr? Wlasciwie jakie urządzenie jest najlepsze aby rejestrować i następnie oglądac (np. w komputerze) przebiegi czasowe napięć (oscyloskop cyfrowy to troche droga impreza ;-))?

Pozdrawiam, Marcin

Reply to
Keeper

Pod adresem jak niżej:

udostępniam prosty program analizatora mojego autorstwa. Proszę nie ganic mnie za wyglšd i funkcjonalnoœć programu, ponieważ był on napisany jakieœ 10 lat temu, jako dodatek do pracy dyplomowej.

Program ma 5 kanałów cyfrowych jako wejœcie służš odpowiednie linie wejœciowe portu drukarki (LPT) -jest ich 5. Dodatkowo każdš z tych pięciu lini należy podcišgnšć rezystorem 10 kOhm do linii wyjœciowych tego portu.

Program był apisany w pascalu a wiec wymaga plików .bgi które załšczam razem z programem.

Przy trybie samplowania hi-a pracuje najszybsza jak to możliwe procedurza w asemblerze Przy trybie hi-b - najszybsza procedura w pascalu. Przy kolejnych wstawiane sš odpowiednie cykle opóŸnienia.

Program jest prosty, ma kilka wad min. drobne przekłamania szerokoœci impulsów co jakiœ czas (szczególnie przy pracy pod windows), ale z powodzeniem stosowałem go ostatnio przy analizie transmisji 76 kbp.

Do jego zbudowania potrzeba 6 rezystorów i gniazdo LPT. Dla chetnych mogę nabazgrać schemat. Program udostępniam darmo.

Po uruchomieniu należy wpisać adres portu w hex nie zapominajšc o znaku $ na poczštku. czyli np $378, $278 i inne pozdrawiam Dariusz Sobala

Użytkownik "Keeper" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomoœci news:bq7c30$g34$ snipped-for-privacy@news.lublin.pl...

Reply to
www.progma.pl