Analiza dzwieku - nasluch CB kanal 19 - ktos pomoze?

Nasluch CB - kanal 19...

A wiec chcialem w internet puscic kanal 19 - tak coby ludzie sobie posluchali...

No i mam antenke stacjonarna... Podlaczylem do kompa, ale patrzcie jaka jakosc uzyskuje - generalnie do niczego :(

Co w/g Was jest nie tak?

Tutaj mp3 do pobrania:

fReLuZ

W dniu 2013-05-29 22:46, fReLuZ pisze:

Na moje ucho to jest mocno przesterowane wejście karty dźwiękowej. Używasz wejścia liniowego czy mikrofonowego?

Reply to
Michał Lankosz

W dniu 2013-05-29 22:46, fReLuZ pisze:

Podłączyłeś wyjście głośnikowe cb wprost do wejścia karty dźwiękowej. A chyba nawet wejścia mikrofonowego.... Za duży sygnał, trzeba by dać jakiś dzielnik-tłumik, bo regulacja głośności w "mikserze audio" może nie wystarczyć (nadal za duży sygnał będzie, a potem zero sygnału).

Reply to
BartekK