Analiza dzwieku - nasluch CB kanal 19 - ktos pomoze?

Nasluch CB - kanal 19...

A wiec chcialem w internet puscic kanal 19 - tak coby ludzie sobie
posluchali...

No i mam antenke stacjonarna... Podlaczylem do kompa, ale patrzcie jaka
jakosc uzyskuje - generalnie do niczego :(

Co w/g Was jest nie tak?

Tutaj mp3 do pobrania:

https://mega.co.nz /#!LBUTDJqC!Cn_M83CwALad4PxCFzBCtUaZPalFZmJ9u8hHTXcBbNA

Re: Analiza dzwieku - nasluch CB kanal 19 - ktos pomoze?

Na moje ucho to jest mocno przesterowane wej┼Ťcie karty d┼║wi─Ökowej.
U┼╝ywasz wej┼Ťcia liniowego czy mikrofonowego?

--
Michał

Re: Analiza dzwieku - nasluch CB kanal 19 - ktos pomoze?
Pod┼é─ůczy┼ée┼Ť wyj┼Ťcie g┼éo┼Ťnikowe cb wprost do wej┼Ťcia karty d┼║wi─Ökowej.
chyba nawet wej┼Ťcia mikrofonowego.... Za du┼╝y sygna┼é, trzeba by da─ç
jaki┼Ť dzielnik-t┼éumik, bo regulacja g┼éo┼Ťno┼Ťci w "mikserze audio" mo┼╝e
nie wystarczyć (nadal za duży sygnał będzie, a potem zero sygnału).