Amstrad 6128 i Scart.

Witajcie.

Zrobiłem kabel wideo między Amstradem a TV LG wg tego:
http://osiembitpower.republika.pl/serwis/amstrad.htm

Na Telewizorze LG działa poprawnie, na monitorze LG z funcją telewizora
obraz skacze i przygasa tło, co widać tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=azekDXqyAkg

Co robię źle?

P.S. Na innej stronie są inne przykłady i nie wiem, który byłby właściwy.

http://cpcwiki.eu/index.php/TV_SCART_cable

Re: Amstrad 6128 i Scart.

Nikt nie jest w stanie mi pomóc?

Re: Amstrad 6128 i Scart.

Myślisz że Amstrad 6128 jak Nokia jest w co drugm domu?
Mało popularny w ogóle ten sprzęcik był w porównaniu z
Commodore/Atari/Sinclair.

Mam trochę wiosen a sam go tylko może kiedyś ukradkiem widziałem na giełdzie
komputerowej na Polibudzie we Wrocku. Ale wtedy to Atari 800 kupowałem.

--
Irokez

Re: Amstrad 6128 i Scart.

Mam w domu dwa urządzenia LG -- telewizor oraz monitor z funkcją telewizora.
Zakupiłem odtwarzacz DVD Philips. Na telewizorze było OK, a na monitorze z
funkcją telewizora obraz był jakgdyby rozdwojony. Zakładaliśmy jakieś filtry
we wtyczce kabla łączącego odtwarzacz z TV, robiliśmy testy na innych
telewizorach. Pomógł zakup odtwarzacza innej firmy. Może po prostu te
monitory LG z funkcją telewizora są jakieś niekompatybline do końca i stąd
moje i Twoje problemy.

R.

Site Timeline