Amplituner ONKYO TX7440 - źle podłączony głośnik :(

Przez pomyłkę podłączyłem źle głośnik, jeden przewód zamiast do masy głośnikowej podłączyłem do obudowy. Objaw teraz jest taki że nie działa przełącznik wejść tzn. świecą się prawie wszystkie diody obok klawiszy, jedynie normalnie zachowuje się przycisk "Tape 2" tzn dioda zapala się i gaśnie przy naciśnięciu przycisku. Co mogło uszkodzić to błędne podłączenie głośnika? Poza tym nie mam schematu, prosiłbym o jakąś pomoc. Zgóry dziękuję.

Reply to
Tomasz

email bez cyfr: snipped-for-privacy@interia.pl

Reply to