Amplituner nie pamięta stacji

Witam

Kilka lat temu kupiłem do kina domowego amplituner Onkyo TX-DS474. W sumie mało go używałem. Ostatnio zauważyłem, że resetuje się pamięć stacji radiowych tj. nie pamięta zaprogramowanych stacji radiowych. Natomiast takie informacje jak ustawienia odległości głośników od amplitunera czy które głośniki są podłączone - to pamięta. Dziwne jest też, to, że po właczeniu amplitunera od razu przechodzi w stan czuwania (stand by) zamiast się załączyć.

Co może być tego przyczyną?

Pozdrawiam Piotr

Reply to
P.T.B.

Padnięty kondensator (akumulator?) podtrzymujący pamięć tych ustawień. Dekoder Dolby pewnie ma swoją więc te nie giną.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Użytkownik "P.T.B." snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:dps47k$2ji$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

wiekszosc sprzetu tak ma

Reply to
MuNiO

Czy może ktoś z Was posiada schemat tego amplitunera?

Pozdrawiam Piotr

Reply to
P.T.B.