Altium2004 i windows7

Zmiana w pracy komputera i systemu nie zawsze wychodzi na dobre...

Czy jest jakieś lekarstwo na taki błąd?

Access violation at address 04EA45E3 in module 'WorkspaceManager.DLL'. Read of address 00000021 at 04EA45E3.

Pojawia się przy próbie generowania Bill of Materials.

Pozdrawiam

Reply to
Lucek

W dniu 2/6/2012 15:34, Lucek pisze:

Hehehe. Po tylu latach wciąż to samo.... szkoda gadać.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Górski Adam

W dniu 2012-02-06 15:34, Lucek pisze:

A katastrofalny blad juz widziales ?

Reply to
Zenek

W dniu 2012-02-06 20:10, Zenek pisze:

Na przestrzeni tych 8 lat różne błędy widziałem.

Reply to
Lucek

W dniu 2012-02-06 16:51, Górski Adam pisze:

No cóż, trudno, żeby było co innego. Program ten sam, SO się zmienił. Niestety, ale żadne tryby zgodności nie pomagają ;-(

Reply to
Lucek

W dniu 2012-02-07 08:30, Lucek pisze:

To musisz sie przyzwyczaic i czesto zapisywac dane projektu, bo moze cie spotkac przykra niespodzianka.

Reply to
Zenek
Reply to
identifikator: 20040501
Reply to
Marcin Wasilewski

W dniu 2012-02-07 14:43, Marcin Wasilewski pisze:

To jest rozwiązanie, nawet wypróbowane, ale protel jest strasznie przymulony (zwłaszcza przy zapisie), no i pozostaje kwestia licencji.

Ogólnie program chodzi, tylko jest problem właśnie z zakładką Reports.

Pozdrawiam

Reply to
Lucek
Reply to
Marcin Wasilewski

W dniu 2012-02-09 02:32, Marcin Wasilewski pisze:

No właśnie nie chodzi o licencję na XP, bo wiem, że można i tak mam. Chodzi o licencję na Altiuma. Na emulowanym za bardzo się nie da pracować, a trzymanie dwóch instalacji na tym samym komputerze może już być niezgodne z licencją.

Reply to
Lucek

W dniu 2012-02-09 10:32, Lucek pisze:

Ba nawet plyta instalacyjna w napedzie bedzie niezgodna z licencja.

:):)

Reply to
Zenek