Altium - szlag mnie trafia !!!

... urrwa , chyba nie ma nic prostszego , niż malowanie schematu...

Najprawdopodobniej , gdzieś w ustawieniach niechcący coś kliknąłem , w
rezultacie czego :

1) szyny i pojedyńcze druty są rysowane pod byle jakim kątem . Tak jak pociągnę
myszą od ostatniego kliknięcia. Wcześniej odbywało się to pod kątem prostym , i
tak bym sobie tego życzył.

2) podpięcia do szyny też nie trafiają idealnie. Tak jakby "GRID" nie był
dopasowany.

... Urrwa , 5 godzin siedzę nad duperelą. Pomóżcie ,

MH

Re: Altium - szlag mnie trafia !!!

Znalazłem w końcu. SHIFT+SPACE ...

MH

Re: Altium - szlag mnie trafia !!!

W module PCB tez się to często przydaje, podobnie jak sama spacja.
--
Pozdr
EM

Re: Altium - szlag mnie trafia !!!
pociągnę

Wlasnie mialem napisac - Shift-Space ;-)
Nie narzekaj na dobry program, bo za kare bedziesz musial uzywac Orcada!

Poczytaj PDFy z helpa do poduszki - tam duzo 'sztuczek' i kruczkow jest
zawartych!

--
Jerry1111

Re: Altium - szlag mnie trafia !!!

To chyba altium jest za karę?

--
przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,
A mnie ciekawi ile osób/firm skorzystało z promocji i zanabyło Altiuma
po promocyjnej cenie 3250 EUR?

Re: Altium - szlag mnie trafia !!!

Altium nie jest zly ale tylko w komplecie z ORCADEM. Altium ma super
interface wysiwyg usera ale juz biblioteki autorouter i symulacje to
tylko ORCAD.   Altium ma dobra instrukcje obslugi w HELPie czego ORCAD
nie ma mozna powiedziec ze uzupelniaja sie nawzajem.

3250EUR to jak za darmo jesli ma to zarabiac kasiore i pracuje na tym
osoba ktora zna ten program !

Re: Altium - szlag mnie trafia !!!

Zgadzam się, że jest to cena już do przyjęcia. Zauważ jednak, że Altium
drastycznie zmienił politykę cenową bo poprzednia cena wynosiła prawie
10k EUR...

Re: Altium - szlag mnie trafia !!!

Zmienil i to nie tylko cenowa zauwaz ze najnwosze produkty czytaja bez
problemu Biblioteki i projekty ORCada.

Re: Altium - szlag mnie trafia !!!
Heh, przegapiłem czy jeszcze jest? Lece zobaczyć na www...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: Altium - szlag mnie trafia !!!

Wg Evatronixa już po promocji. Teraz jest nieco drożej bo po 16k PLN i
nie ma rocznej aktualizacji w cenie.

Site Timeline