ALTIUM - one side routed component ?

Wie ktoś, jak określić jakiś komponent na rutowalny tylko po jednej
stronie ?

Znaczy tak - mam PCB normalne, dwustronne. Na top layer mam komponent
przewlekany, ale chcę, żeby jego pady były rutowane tylko na bottom layer.

Komponent ma pady na multilayer. Pomyślałem, że zamienię po prostu pady
na bottom - ale wtedy znikają mi otwory w padach - znaczy nie mogę ich
włączyć.

Może jest jakiś sposób na określenie "ten komponent łączyć tylko na
warstwie ..." ?

Re: ALTIUM - one side routed component ?
Oczywiście można to zrobić kulturalnie przez AutoRoute > Setup > Edit
Rules > Routing > Routing layers > (tutaj masz domyślną regułę "All" dla
wszystkich sciezek i komponentów) i zrobienie regułek-wyjątku dla danego
komponentu na zasadzie "InComponent('nazwakomponentu_np_R1')", ale chyba
możesz też ręcznie to zrobić przez ustawienie typu padu/padów na
"top-middle-bottom" i ustawienie im na odpowiedniej warstwie rozmiaru
zerowego.

--
| Bartłomiej Kuźniewski
Re: ALTIUM - one side routed component ?

wszystkich

Próbowałem właśnie tutaj , ale coś mi nie poszło (nigdy nie mogłem się
połapać w
tych regułach).
W końcu ch.. mnie strzelił i poprawiłem sobie ręcznie kuśwa...

Chyba masz rację, ale już nie próbowałem, bo pomyślałem że porządnie to
by
trzeba tymi regułami zrobić.
Ale mi się jak już wspomniałem nie udało:)

Tak czy owak dzięki :)

Site Timeline