Altium - jak "przewrócić" płytkę ?

Tak się składa, że pasuje mi montaż obustronny. Układanie elementów na "Top Layer" jest oczywiste. Układanie na "Bottom Layer" jest też oczywiste, ale trochę wymaga to uruchomienia jakiejś tam innej ćwierćkuli móżgowej, innymi słowy układanie elementów na "bottom layer" wymaga przejścia wzrokowego na lustrzane odbicie. Jest to upierdliwe.

Czy da się, a jeżeli tak, to jak zrobić to w Altium? Takie "pierdul" płytkę na drugą stronę, cobym patrzał "z góry" na elementy kładzione od spodu.

Mam nadzieję, że pytanie jest zrozumiałe.

Reply to
stchebel

Witam!

W dniu 2017-02-17 o 21:20, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Zwykły mirror (żeby napisy z bottom były czytelne)? View -> Flip board

albo lepiej

Design -> Manage Layer Sets -> Board Layer Sets i przy danym widoku zaznaczasz 'View from bottom'. To samo jest dostępne w lewym dolnym rogu okna przy projektowaniu PCB - napis "LS".

W ogóle warto sobie stworzyć kilka "widoków" i przełączać pomiędzy nimi...

Reply to
Dykus

W dniu piątek, 17 lutego 2017 21:45:10 UTC+1 użytkownik Dykus napisał:

Cenne porady!! Serdeczne dzięki !!

Reply to
stchebel