Altium - Bill of Materials

Niedawno pisałem na temat jednoczesnej edycji grupy elementów. Nie podoba mi się
ten sposób edycji , ale ... kwestia gustu. W końcu działa ..

A teraz wydawałoby się , że totalna pierdoła , ale siedzę już nad tym pół dnia
i dupa blada.

Chciałbym miec w kolejnych kolumnach następujące informacje: wartośc elementu ,
lista desygnatorów , ilośc. Np.

=====================================
I   Value    I  Designator I Q-ty   I
=====================================
I    100nF   I  C1,C2,C3   I   3    I

Uruchamiam Reports=>Bill of Materials , uruchamia się okno w którym istotnie
jest wszystko , ale burdel jest TOTALNY.. Za cholerę nie wiem jak pogrupowac w/g
wartości elementów. Tymczasem grupuje mi w/g footprinta. W helpie też gówno
znalazłem. Ręce opadają ...

Poradźcie coś ..

MH

Re: Altium - Bill of Materials
Wywal wszystko z 'Grouped Columns' i dodaj kolumnę 'Value'.

Re: Altium - Bill of Materials

W 'Grouped Columns' odptaszkowałem 'Comment' i 'Footprint'. Jak do diabła dodac
'Value'. Aha , i jeszcze jedno .. jak eksportuję wyniki BOM np. do Excella , to
pomimo faktu , że w 'All Columns' Value jest zaptaszkowane , to kolumna ta
WOGóLE nie pojawia się w pliku wynikowym...

MH

Re: Altium - Bill of Materials
Alarm odwołany , znalazłem odpowiedniego pdf'a na stronie ALTIUM..
W sumie banalnie proste , ale sam bym na to nie wpadł. Teraz szlag mnie trafia
przy innej dupereli.. QRRVA , czy oni to specjalnie na złość robią ??
Jak nie dam rady sam , to puszczę kolejny wątek.

MH

Re: Altium - Bill of Materials

Nie, zapewne interfejs projektowaB3% jakiB6% elektronik albo zwyczajnie
programista.
No i wyszB3%a rzecz prosta, na ktF3%rB1% nikt poza autorem nie potrafi
wpaB6%E6. Tak juBF% bywa...

pozdr

Radek

Site Timeline