alarm samochodowy sie wzbudza - rozwiazania radykalne -obcinanie czujki

Witam, Mam od jakiegos czasu problem z alarmem fabrycznym w moim samochodzie. Wzbudza sie, prawdopodobnie pod wplywem temperatury. Lubi robic to zwlaszcza w srodku nocy, co juz kilka razy skutecznie (w tym dzis) spedzilo mi sen z powiek..

Alarm wczesniej reagowal na intensywny deszcz czy chociazby huk w poblizu auta, pojechalem z tym do serwisu aby ustawili poprawnie. Ustawili tak ze mozna siedziec w srodku a i tak sie nie wlaczy (caly czas mowie o czujce wewnatrz kabiny - czujnik immobilizera i drzwi dzialaja poprawnie), natomiast zaczal sie wlasnie wlaczac pod wplywem chyba temperatury. Poniewaz w ciagu tego tygodnia na pewno nie bede mial czasu pojechac do serwisu, potrzebuje skutecznego i natychmiastowego rozwiazania, zanim ktorys z moich licznych sasiadow napisze mi na drzwiach, jak bardzo mu ta sytuacja nie odpowiada..

Zrobilbym to lepiej (wymiana felernej czujki), ale na obecna chwile nawet nie wiem w ktorym miejscu zakopana jest centralka (samochod mam dopiero od dwoch miesiecy). Teraz pytanie : Czy wystarczy obciac ta czujke? A jezeli tak, to czy zostawic przewody zwarte czy dokladnie na odwrot, aby zaslepic dla centrali alarmowej to wejscie sygnalowe. Czujka to prawdopodobnie mikrofon weglowy (a moze sie myle) ustawiony w kacie kokpitu, jezeli to cokolwiek zmienia alarm to seryjny z nissana almery

2003.

Licze na Wasza pomoc ;)

Pozdrawiam

Reply to
Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn

Dnia Mon, 30 Oct 2006 11:53:13 +0100, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn napisał(a):

Słuchaj, to buraczane kretyństwo stosować wyjca w samochodzie. Kup sobie za stówkę łącze radiowe jednokanałowe, każ zamontować w wozie, postawisz na nocnym stoliku brzęczyk i tylko ty będziesz słyszał swój alarm. Wtedy bierzesz dwururkę, wystawiasz przez okno i bum!... Albo, jak wolisz, robisz to co byś robił kiedy złodziej by ci obrabiał auto gdy masz zainstalowany wyjec w wozie. A alarm w samochodzie niech się ogranicza do migania wszystkimi światłami.

Reply to
Jacek Maciejewski
Reply to
Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn

Dnia Mon, 30 Oct 2006 15:40:58 +0100, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn napisał(a):

Wymówka.

Złudzenia. Każdy alarm od czasu do czasu wyje bez właściwego powodu, nawet taki najlepiej skonstruowany. A jak zastosujesz link radiowy, będziesz mógł się użerać z warsztatami i alarmem dowolnie długo i nikt ci nie będzie robił wymówek. No i zyskasz na własnym spokoju (sumienia :)

A zawsze jesteś w zasięgu słyszalności wyjca? I nie mydl oczu drogimi rozwiązaniami, moje jest tanie a równie skuteczne.

Kolejne złudzenie, że ktokolwiek będzie interweniował w obronie twojej bryki :). "Specjaliści" rozbrajają alarmy w ogóle bez pobudzenia i twój wyjec na nic ci się nie przyda jak taki ktoś zainteresuje się bryką. Jedyną obroną na "specjalistę" jest nieszablonowy montaż alarmu, no ale tu nie możesz się wyręczać warsztatami.

A ciebie nie drażnią? A ten właśnie efekt (cisza) radykalnie (również jeśli chodzi o fałszywe alarmy jakie produkuje całkiem sprawny system) osiągasz moja metodą :)

Reply to
Jacek Maciejewski