Akumulatory żelowe do UPS - szklane ;)

Witam.

Temat pod linkiem motoryzacyjny wprawdzie
http://moto.onet.pl/5892621,32,4,filmy.html?node32 %
ale pokazano akumulator żelowy ze sztabkami szkła (czas 1:35)

Hmm.. że nie mam już tych lekkich akumulatorów, rozebrałbym i sprawdził jak
tam jest.
Ktoś rozbierał jakieś modele i zauważył tam właśnie te szklane "elektrody"?

--
Irokez

Re: Akumulatory żelowe do UPS - szklane ;)

PS. wprawdzie nie widać firmy ale widać model SW12170 12V 17Ah
Szybko w googlarkę i wyszła fota z identycznie wyglądającym akumulatorem na
aledrogo "renomowanej firmy SUNNYWAY SW12170"

--
Irokez

Re: Akumulatory żelowe do UPS - szklane ;)

Ja dokonalem sekcji samochodowego - balastu nie bylo, ale skrzynka
normalna, a plyty zaledwie do polowy wysokosci.
W jednym z korkow magiczne oczko .. ale zalepione naklejka - widac
za nie nie zaplacilem :-)