Akumulatory żelowe do UPS - szklane ;)

Witam.

Temat pod linkiem motoryzacyjny wprawdzie

pokazano akumulator żelowy ze sztabkami szkła (czas 1:35)

Hmm.. że nie mam już tych lekkich akumulatorów, rozebrałbym i sprawdził jak tam jest. Ktoś rozbierał jakieś modele i zauważył tam właśnie te szklane "elektrody"?

Reply to
Irokez

Użytkownik "Irokez" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:hgii82$p59$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

PS. wprawdzie nie widać firmy ale widać model SW12170 12V 17Ah Szybko w googlarkę i wyszła fota z identycznie wyglądającym akumulatorem na aledrogo "renomowanej firmy SUNNYWAY SW12170"

Reply to
Irokez

Użytkownik "Irokez" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:hgiie2$pm3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Ja dokonalem sekcji samochodowego - balastu nie bylo, ale skrzynka normalna, a plyty zaledwie do polowy wysokosci. W jednym z korkow magiczne oczko .. ale zalepione naklejka - widac za nie nie zaplacilem :-)