Akumulatory Ni-Cd z Castoramy

Wszedłem sobie wczoraj do Castoramy i skonstatowałem (ze zdziwieniem),
że na półce leży sobie "dodatkowy akumulator do wkrętarki jakiejśtam".
14.4V 1.700mAh

za 29 pln-ów

kupiłem bo najtańsze w "alegrze" za sztukę to 3zł + transport

podejrzewam (a nawet jestem pewien), ze nie dorówna jakiemuś Sony
(za 15 zł sztuka), ale ciekawi mnie stosunek cena/jakość
Czy ktoś robił doświadczenia?

Artur(m)

Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy

Na SONY niemilo sie przejechalem bo co prawda NI-MH 2700mAh ale w
porowaniu do noname GP Battery to zwykly SHIT.  Niby pojemnosc ta sama a
padaja o 30% szybciej niz noname i rozladowuja sie w ciagu kilku dni.
Sony twierdzi ze jest ok i to moja wina bo nie uzywalem "oryginalej"
ladowarki SONY.

Tak wiec nie zawsze naklejka dobrej firmy swiadczy o jakosci produktu.

Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy

A wkretarka za ile ? 28 czy 35 ? :-)

J.

Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy

Chyba stówka z groszami, ale dwa komplety akku
i przełączana (dubiegowa) prędkość obrotowa (mechaniczna:-O)
z oczywiście płynną regulacją obrotów w każdym zakresie.
Wkrętarka, jeśli dobrze pamietam, to jakaś "Macallister" czy coś
 podobniebrzmiącego.

Wkrętarkę mam B&D i chcę wymienić akku.

Artur(m)

Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy

No to chyba nie jest taki wielki wydatek żeby nie zaryzykować, warto
tylko kupić pakiet na wyższe napięcie żeby móc jeden czy dwa odrzucić bo
w tych tanich zdarza się ogniwo z dużą rezystancja wewnętrzną. No i
oczywiście przed rozmontowaniem ze dwa razy naładować i rozładować dość
sporym prądem żeby móc ewentualnie wymienić.

Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy
MacAlister to marka "castoramowa" ale z doświadczenia - bardzo porządna,
na poziomie B&D conajmniej, a nie rzadko w warunkach bojowych (np na
budowie) dwukrotnie przeżywająca sprzęt zielonego Boscha.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy

Bo na budowę się kupuje Bosche granatowe a nie zamęcza do upadłego zielone.

Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy
Albo macalistera w cenie 1/2 zielonego boscha ;)
Albo 10szt Toya - cena wychodzi ta sama, a robotników nie trzeba
pilnować, wystarczy pilnować kart gwarancyjnych i ignorować narzekanie
na marność sprzętu (np słaby udar).
Albo faktycznie granatowego boscha, i nie martwić się niczym poza ceną

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy

RoMan bardzo pochlebnie o Toyi pisal.

Zalezy jaka budowa. Slaby udar to pare razy wiecej robocizny przy
wierceniu.

Hilti a nie boscha.

J.

Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy

W ten oto sposób Polska staje się śmietniskiem metali ciężkich.
:>

zyga

Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy

 Podejrzewam ze KGHM dziennie bardziej zanieczyszcza Polske metalami
ciezkimi niz
roczny  volumen obrotu takimi tanimi urzadzeniami z hipermarketow - z
akumulatorow met.ciezkie samoistnie sie nie wydostana.

Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy
    Po rozebraniu może się okazać że bateria 14,4V ma 10 ogniw.

Site Timeline