akumulatory Kodak HR6

Czesc,

czy ktos uzywa/uzywal akumulatorow AA firmy Kodak HR6 (paluszki) poj.
ok 2000 mAh (pre-charged), cos ala Sanyo Eneloop.

Sa w Biedronce po 20 zl/za 4 szt w blistrze. Mam Eneloopy juz 3 rok i
sa ok, ale czasami potrzeba jakies dodatkowe aku.

Co wy sadzicie o tych/innych akumulatorach a'la Eneeloop????? Juz
kilka firm ma w swojej ofercie takie aku? Czy dac sobie spokoj z
innymi niz Sanyou Made in Japan?

--
ThinkXtra

Re: akumulatory Kodak HR6

Na allegro eneloopow wysyp w cenie podobnej  - nie wiem czy jest
sens ryzykowac.

Na razie mam tylko niemile doswiadczenia z Varta Ready2Use.

J.

Re: akumulatory Kodak HR6

Widzę, że narzekasz na te akumulatorki.
Mam trochę w użyciu: Eneloop, Ready2Use, Duracell Activecharge. Nie
narzekam, a po ładnych parę(naście) sztuk każdego rodzaju jest.
Problemy były z akumulatorkami "zwykłymi" NiMH (ale firmowymi -
Energizery, Sanyo, GP) - po paru cyklach zwykle jeden z paczki zwykle
wyraźnie odstawał od reszty. Przy tych nowych - jakoś tego nie widzę.
Z tym, że ja zawsze kupuję w jednym sklepie/hurtowni, a oni raczej nie
mogą sobie pozwolić na podróbki. Używam i w domu (głownie empetrójki
dzieciaków i lampa błyskowa), i w firmie (głównie myszy).

Pozdrawiam

DD

Re: akumulatory Kodak HR6

Mnie wystarczylo ze dwie varty doznaly zwarcia.
Wczesniej niz za 3 lata nie kupie :-)

Varty byly z supermarketu za rogiem, i mysle ze raczej oryginalne.

Eneloopy zas kupowalem ostatnio na allegro, nie wiem czy nie
podrobki, ale musze przyznac - bardzo precyzyjnie wykonane, i na
razie sie trzymaja.

J.

Re: akumulatory Kodak HR6

Hmmm... ja mam 4, używam razem, na początku trochę intensywniej, a
ostatnio leżą od dłuższego czasu i są OK, więc ja nie mam im nic do
zarzucenia :)

  Konop

Re: akumulatory Kodak HR6

też myślałem je kupić, obecnie mam enelopy i są bardzo dobre, mam też
panasonic infinium to jest szajs

Re: akumulatory Kodak HR6

Można wiedzieć co się dzieje z Panasonikami?

Re: akumulatory Kodak HR6

aku naładowane, pochodzą chwile i aparat sygnalizuje słabe baterie, tak
jakby siadało na nich napięcie przy dużym obciążeniu

Re: akumulatory Kodak HR6

też

Mnie firma sprzedająca międzi innymi na Allegro akumulatorki napisała, że
Varta Redy2use i Panasonic Infinium to to samo (produkowane w jednej fabryce w
Chinach i tylko nalepki zmieniają.
Zbyszek

Re: akumulatory Kodak HR6
To, że coś zeszło z tej samej linii technologicznej to wcale nie znaczy,
że to "to samo". Liczą się jeszcze takie "drobiazgi" jak użyte
półprodukty, czy kontrola jakości.