Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

Widziałem w Lidlu w podejrzanie niskiej cenie akumulatorki low self discharge, wstępnie ładowane. Sugerowałoby to konkurencję z Eneloopami i im podobnymi. Lipa to czy nie lipa, ktoś już z Was testował?

Reply to
Publius

Użytkownik "Publius" napisał w wiadomości grup

Konkurencja jest od dawna. Ale np Varty Ready2use nie polecam.

A komu by sie chcialo jesli dobre eneloopy po 6 zl sztuka ?

J.F
[...]

Jeszcze lepsze Eneloopy XXX po 10+

W dniu 2011-10-10 15:43, Publius pisze:

Akumulatory z Lidla mają znaczne rozrzuty pojemności i niektóre po krótkim czasie lubią padać.

Reply to
PeJot

W dniu 2011-10-10 15:49, J.F pisze:

a dlaczego? Kupiłem jakiś czas temu 9V do multimetru Fluke (bo Sanyo 9V Eneloopów nie robi) i nie narzekam.

a ja się przejechałem na Eneloopach. Kupiłem w dużym sklepie wysyłkowym i są jakieś nie takie, pojemność wg BC700 niby OK, ale stare przechodzone Eneloopy w GP-sie dłużej działają i nie odstawiają takich niespodziewanych numerów jak te kupione później. Te z Lidla wychodzą po 3,5zł/sztuka i raczej jest to wyrób któregoś z dużych wytwórców (Panasonic/Varta/GP - IMHO Sanyo to nie jest). Kupiłem dziś opakowanie na próbę i za jakiś czas zobaczymy co są warte

- po wyjęciu z blistra wszystkie miały 1,3V.

Reply to
Michał Baszyński
[...]

Wszystko jest podrabiane - eneloopy również.

To o niczym nie świadczy.

wiem - dlatego kupowałem w tym samym źródle co poprzednie..

dlatego napisałem "za jakiś czas zobaczymy" :-)

Reply to
Michał Baszyński

W dniu 2011-10-10 15:43, Publius pisze:

Ja napiszę o nich tak, mam takie 4 sztuki AA w aparacie fotograficznym (aparatem zostało przez ten czas wykonane ok 15000 zdjęć), okres o jakim piszę obejmuje ok 4 lata, przez ten czas są używane tylko i wyłącznie te tronic z Lidla (cały czas ten sam komplet). Nadal po naładowaniu do pełna bez większych kłopotów i spadku pojemności leżą po kilka tygodni nieużywane w szufladzie a później jeszcze jest nimi robione dobrych kilkadziesiąt zdjęć. Tej samej firmy tyle, że mniejsze AAA mam w mp3 i maszynce do golenia (gillette), ta z maszynki (1szt) bez większych kłopotów wytrzymuje prawie miesiąc codziennego golenia się. Córka ma małą zabawkową pralkę na baterie - działa na 3 R14, kiedy jeszcze działała na bateriach, te po 2 tygodniach jej prania nadawały się do kosza. Od włożenia akumulatorków z lidla, są one ładowane raz kilka miesięcy (fakt mniej pierze). Wyszło, że wystawiłem im dobrą laurkę, ale przy tej cenie nawet nie warto się zastanawiać, tym bardziej że mają 2 lata gwarancji (tak mi powiedziano w sklepie), za takie pieniądze lepszych się nie kupi, a nawet jak już padną (co raczej się nie zanosi, gdyż mój zapas do aparatu fotograficznego leży już z rok i czaka aż go wreszcie założę), to i tak przy tej cenie za sztukę nawet się nie opłaca ich reklamować tylko wy... yć i iść kupić nowe. Wcześniej miałem różne i sony, sanyo varta i energizer ale prawie wszystkie kończyły żywot w ciągu roku najczęściej nie trzymając nawet jednego dnia (bez używania).

Jedyne co różni te obecnie dostępne od tych co ja kiedyś kupowałem w lidlu to kolor, moje są szare a teraz są czarne. Pytanie tylko czy fabryka zmieniła kolor czy zmienił się dostawca?

Reply to
Olo

W dniu 2011-10-10 21:49, Olo pisze:

te dostępne teraz to wersja o obniżonym samorozładowaniu, odpowiednik Sanyo Eneloop i im podobnych.

Reply to
Michał Baszyński

Ja mam komplet Tronic ReadyToUse 2100mah w kolorze CZERWONYM, włożyłem je do aparatu po około roku od kupienia, były jeszcze w blistrze, zrobiłem z setkę zdjęć z lampą i długo bawiłem się aparatem bo go dostałem i musiałem się z nim oswoić, jeździłem zoomem i oglądałem zdjęcia a to tez sporo energii zużywa.Co do pojemności trudno mi się wypowiedzieć bo nie mam porównania ale utrzymały energię przez rok ładnie,po rozładowaniu i włożeniu do ładowarki naładowały się prawie jednocześnie czyli pojemności mają równe.

Reply to
Padre

Użytkownik "Publius" <"publius-enigma[nospam]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:j6usqt$5j9$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

To ja się podepnę pod temat Lidla. Jak sprawuje się ich ładowarka do akumulatorków:

yabba

Użytkownik "Michał Baszyński" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j6vfeb$8l6$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl... W dniu 2011-10-10 15:49, J.F pisze:

A ja juz musialem przepalac i wiecej nie kupie .

Podrabiaja niby wszystko, a eneloopy wyjatkowo latwo :-)

Sam nie wiem co kupilem, ale uspokaja mnie troche precyzja wykonania, pojemnosc maja bardzo zblizona.

J.F

W dniu 2011-10-11 12:04, yabba pisze:

To jakiś nowy wynalazek, mam ich poprzednią generację jeszcze bez wyświetlacza LCD i max tylko 4 na raz można ładować a ładuje nimi opisywane wcześniej akumulatorki. Jak na razie jest OK.

Reply to
Olo

W dniu 2011-10-11 19:54, Olo pisze:

A ma ona osobne kanały? Tj. mam teraz taką starą GP i można ładować 2 lub 4 (zaleznie jakie) TAKIE SAME akumulatory. A ta poradzi sobie z różnymi ich pojemnościami w każdym kanale?

Reply to
Publius

Użytkownik "Publius" <"publius-enigma[nospam]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:j73j94$q7h$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

tak