Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

Widziałem w Lidlu w podejrzanie niskiej cenie akumulatorki low self
discharge, wstępnie ładowane. Sugerowałoby to konkurencję z Eneloopami i
im podobnymi. Lipa to czy nie lipa, ktoś już z Was testował?

Karol

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

Konkurencja jest od dawna. Ale np Varty Ready2use nie polecam.

A komu by sie chcialo jesli dobre eneloopy po 6 zl sztuka ?

J.

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla
Hello J.F,

Jeszcze lepsze Eneloopy XXX po 10+

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

a dlaczego?
Kupiłem jakiś czas temu 9V do multimetru Fluke (bo Sanyo 9V Eneloopów
nie robi) i nie narzekam.

a ja się przejechałem na Eneloopach. Kupiłem w dużym sklepie wysyłkowym
i są jakieś nie takie, pojemność wg BC700 niby OK, ale stare
przechodzone Eneloopy w GP-sie dłużej działają i nie odstawiają takich
niespodziewanych numerów jak te kupione później.
Te z Lidla wychodzą po 3,5zł/sztuka i raczej jest to wyrób któregoś z
duĹźych wytwĂłrcĂłw (Panasonic/Varta/GP - IMHO Sanyo to nie jest).
Kupiłem dziś opakowanie na próbę i za jakiś czas zobaczymy co są warte
- po wyjęciu z blistra wszystkie miały 1,3V.

--
Pozdr.
Michał

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla
Hello Michał,

Wszystko jest podrabiane - eneloopy również.

To o niczym nie świadczy.

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

wiem - dlatego kupowałem w tym samym źródle co poprzednie..

dlatego napisałem "za jakiś czas zobaczymy" :-)

--
Pozdr.
Michał

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla
UĹźytkownik "Michał Baszyński"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:j6vfeb$8l6$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

A ja juz musialem przepalac i wiecej nie kupie .

Podrabiaja niby wszystko, a eneloopy wyjatkowo latwo :-)

Sam nie wiem co kupilem, ale uspokaja mnie troche precyzja wykonania,
pojemnosc maja bardzo zblizona.

J.

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

Akumulatory z Lidla mają znaczne rozrzuty pojemności i niektóre po
krótkim czasie lubią padać.

--
P. Jankisz
Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla
Ja napiszę o nich tak, mam takie 4 sztuki AA w aparacie fotograficznym
(aparatem zostało przez ten czas wykonane ok 15000 zdjęć), okres o jakim
piszę obejmuje ok 4 lata, przez ten czas są używane tylko i wyłącznie te
tronic z Lidla (cały czas ten sam komplet). Nadal po naładowaniu do
pełna bez większych kłopotów i spadku pojemności leżą po kilka tygodni
nieuşywane w szufladzie a później jeszcze jest nimi robione dobrych
kilkadziesiąt zdjęć. Tej samej firmy tyle, że mniejsze AAA mam w mp3 i
maszynce do golenia (gillette), ta z maszynki (1szt) bez większych
kłopotów wytrzymuje prawie miesiąc codziennego golenia się. Córka ma
małą zabawkową pralkę na baterie - działa na 3 R14, kiedy jeszcze
działała na bateriach, te po 2 tygodniach jej prania nadawały się do
kosza. Od włożenia akumulatorków z lidla, są one ładowane raz kilka
miesięcy (fakt mniej pierze).
Wyszło, że wystawiłem im dobrą laurkę, ale przy tej cenie nawet nie
warto się zastanawiać, tym bardziej że mają 2 lata gwarancji (tak mi
powiedziano w sklepie), za takie pieniądze lepszych się nie kupi, a
nawet jak już padną (co raczej się nie zanosi, gdyż mój zapas do aparatu
fotograficznego leży już z rok i czaka aż go wreszcie założę), to i tak
przy tej cenie za sztukę nawet się nie opłaca ich reklamować tylko wy...
yć i iść kupić nowe.
Wcześniej miałem różne i sony, sanyo varta i energizer ale prawie
wszystkie kończyły żywot w ciągu roku najczęściej nie trzymając nawet
jednego dnia (bez uĹźywania).

Jedyne co różni te obecnie dostępne od tych co ja kiedyś kupowałem w
lidlu to kolor, moje są szare a teraz są czarne. Pytanie tylko czy
fabryka zmieniła kolor czy zmienił się dostawca?

Olo
Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

te dostępne teraz to wersja o obniżonym samorozładowaniu, odpowiednik
Sanyo Eneloop i im podobnych.

--
Pozdr.
Michał

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

Ja mam komplet Tronic ReadyToUse 2100mah w kolorze CZERWONYM, włożyłem
je do aparatu po około roku od kupienia, były jeszcze w blistrze,
zrobiłem z setkę zdjęć z lampą i długo bawiłem się aparatem bo go
dostałem i musiałem się z nim oswoić, jeździłem zoomem i oglądałem
zdjęcia a to tez sporo energii zużywa.Co do pojemności trudno mi się
wypowiedzieć bo nie mam porównania ale utrzymały energię przez rok
ładnie,po rozładowaniu i włoĹźeniu do ładowarki naładowały się  prawie
jednocześnie czyli pojemności mają równe.

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

To ja się podepnę pod temat Lidla.
Jak sprawuje się ich ładowarka do akumulatorków:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_21894.htm

yabba

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

To jakiś nowy wynalazek, mam ich poprzednią generację jeszcze bez
wyświetlacza LCD i max tylko 4 na raz można ładować a ładuje nimi
opisywane wcześniej akumulatorki. Jak na razie jest OK.
Olo
Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

A ma ona osobne kanały? Tj. mam teraz taką starą GP i można ładować 2
lub 4 (zaleznie jakie) TAKIE SAME akumulatory. A ta poradzi sobie z
różnymi ich pojemnościami w każdym kanale?

Karol

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla

Mam poprzednią wersję tej ładowarki i ładuje każdy kanał z osobna,
niezależnie, różne pojemności i wielkości.

PP

Re: Akumulatorki LSD Tronic ECO z Lidla
lub

tak