Advantech automatyka

Witam nie wiem czy w poprawnej grupie piszę ale proszę o wyrozumiałość.

Jestem studentem i zabieram się do pisania pracy magisterskiej. Będe
przeprowadzać badania wykorzystując moduły ADAM4019, 4017 i do
komunikacji ADAM4520. W komputerze posiadam przejściówkę USB-RS232 która
działa prawidłowo. Program Adam 4000 Untility widzi moduł i komunikuje
się z nim oraz odczytuje (aktualnie podpięta termopara).

http://img42.imageshack.us/img42/5418/adam1.png

Jednak AdamView nie chce mi widzieć modułu... Wszystkie możliwe
sterowniki zainstalowałem. Gdzie robię błąd ? Może program wymaga
ustawienia portu Com jednak nie znalazłem tej opcji nigdzie  Proszę o pomoc.

http://img189.imageshack.us/img189/9950/adam2z.png

Re: Advantech automatyka
 o pomoc.

Nie widzEA% w "supported devices" BF%adnego na RS-232, chyba trzeba by
kliknB1%E6 tam na "Add" i odpowiednie dodaE6%.

Re: Advantech automatyka

Jak klikam Add to wyskakuje ten błąd widoczny na fotce 2 :(

Site Timeline