ADuC7026 i OpenOCD + JTAG-lock-pick

Witam,

Od jakiegos czasu ucze sie ADuC7026 ( ARM7 Analog Devices) i jak do tej pory uzywalem interface JTAG RDI dostepnego z zestawem ewaluacyjnym ADI.

Mam tez interfejs JTAG-lock-pick (bazujacy na JTAGkey Amontec) - wydaje mi sie ze wszystko jest polaczone poprawnie, ale niestety nie dziala do konca. Zgodnie z opisami uruchamiam: openocd -f interface/jtagkey.cfg -f target/aduc702x.cfg

i na konsoli pojawia sie:

Open On-Chip Debugger 0.5.0 (2011-08-09-23:21) Licensed under GNU GPL v2 For bug reports, read

: only one transport option; autoselect 'jtag'

50 kHz adapter_nsrst_delay: 200 jtag_ntrst_delay: 200 Info : clock speed 50 kHz Info : JTAG tap: aduc702x.cpu tap/device found: 0x3f0f0f0f (mfg: 0x787, part: 0x f0f0, ver: 0x3) Info : Embedded ICE version 1 Info : aduc702x.cpu: hardware has 2 breakpoint/watchpoint units

niestety, nie przechodzi dalej do momentu gdzie moglbym polaczyc sie telnetem do OpenOCD (telnet na localhost:4444 wychodzi na timeoucie).

Czy ktos moze uruchomil podobna kombnacje sprzetu i moze podpowiedziec co robie zle ?

Windows XP, ADuC7026 Eval Board RevB2, sprawna, z Jtagiem dostarczonym przez Analoga dziala wszystko poprawnie.

Dzieki, Marcin

Reply to
Marcin

W dniu 17.10.2011 11:02, Marcin pisze:

Hmmm, no nie wiem, u mnie (inne ARMy) OpenOCD zdaje się nie wyrzucał niczego więcej i dało się połączyć... Sprawdź, czy w tym pliku CFG masz na pewno port ustawiony na 4444 (dla połączeń telnet, bo powinno być też

3333 dla GDB).... no i sorry za głupie pytanie, ale mam nadzieję, że telneta odpalasz tak: telnet localhost 4444 (bez dwukropka!!!!)

A swoją drogą - co Tobie wyrzuca telnet, gdy nie odpalisz OpenOCD?? Bo u mnie (ale to linux) od razu wywala błąd.... Jestem ciekawy, czy w ogóle coś się łączy, czy zima...

Reply to
Konop

.... no i sorry za głupie pytanie, ale mam nadzieję, że

Wrrrrr. DWUKROPEK byl....Po napisaniu posta na pl.m.e wczytalem sie do opisu telneta. Nie wiem dlaczego mi sie ubzduralo, ze dwukropek musi byc....

Wczesniej sugerowalem sie przykladami OpenOCD gdzie bylo jeszcze wypisanych pare innych linijek, i myslalem ze sie nie uruchomilo do konca. Przyklady byly dla innego procesora. Jak widac, pytanie nie bylo tak glupie...zaczelo ze soba rozmawiac, staram sie teraz skonfigurowac Eclipse do debugowania przez GDB....

Dzieki Marcin

Reply to
Marcin