Active Cad - problem z symulacją

Witam Mam problem z zasymulowaniem układu 8251 za pomocą Active Cada. Wszystkie ma podłączone dobrze, zweryfikował to elektornik, tylko, że po wprowadzeniu słów inicjujących układ, rozkazowaych i danych na wszystkich wyjściach mam stany nieustalone. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną?? Przypuszczam, że z samym układem jest wszystko ok, tylko zapomniałem czegoś włączyć/dodać do programu.

Za odpowiedź serdecznie dziękuję

MAM

Reply to
MAM