A propos Elektrody

W dniu 2013-08-25 10:17, uzytkownik pisze:

Jak widzę to tak grupa stała się skupiskiem frustratów gnębionych na elektrodzie :) No to stała się tym wymarzonym przez identyfikatora do konkurencyjnym forum. Tak trzymajcie panowie. Weźcie sobie grupę na własność i pisujcie tu o ubekach, Unii i Tusku.

Reply to
Mario

W dniu 2013-08-25 10:17, uzytkownik pisze:

Jak widzę to ta grupa stała się skupiskiem frustratów gnębionych na elektrodzie. No to stała się tym wymarzonym przez identyfikatora konkurencyjnym do elektrody forum. Tak trzymajcie panowie. Weźcie sobie grupę na własność i pisujcie tu o ubekach, Unii i Tusku.

Reply to
Mario

Grozisz mi ?

Reply to
LeonKame

W dniu 2013-08-25 12:15, LeonKame pisze:

W którym miejscu widzisz w tym zdaniu groźbę? I co masz wspólnego z identyfikatorem? Jesteś jego kolejnym wcieleniem?

Reply to
Mario

Użytkownik "Mario" snipped-for-privacy@w.pl napisał w wiadomości news:kvclf3$21n$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Sfrustrowany iedaczku!!! Widać prawda w oczy kole i musisz się wyżalić, bo Twoja moc sprawcza kończy się na Elektrodzie? Zapewne masz ochotę komuś przywalić, tylko tu nie masz jak. :)

Reply to
uzytkownik

Dnia Sun, 25 Aug 2013 08:13:12 +0200, Marek Borowski napisał(a):

... zlikwiduje to forum ?

Moze jednak lepiej napisac wlascicielowi co nam sie nie podoba i czemu logujemy sie raz na miesiac i reklam nie czytamy ?

W dniu 2013-08-25 12:51, Mario pisze:

Ma to gleboko w dupie na szczescie istnieje usenet i swoboda wypowiedzi pod warunkiemj ze nie obrazam "Wielkiego Elektryka"

Reply to
LeonKame

W dniu 2013-08-25 13:33, uzytkownik pisze:

Wyobraź sobie, że nie jestem moderatorem elektrody. Mam tam konto, ale od lat tam nie piszę. Czasami tam trafiam przez googla, szukając jakieś porady. Zdaję sobie sprawę z wad elektrody. Jednak wrzucane tu na grupę przykłady krzywd zaznanych na elektrodzie, budzą we mnie refleksję że te ofiary moderatorów to jakieś nadwrażliwe Emo. Albo przygłupie trolle w rodzaju Ministerstwa.

Reply to
Mario

W dniu 2013-08-25 13:49, LeonKame pisze:

Ciężko cię zrozumieć. Chyba pora na EOT.

Reply to
Mario

a co Wam się nie podoba w

no proszę, chcę wiedzieć, co jest nie tak i czemu takie gówno jak elektroda cały czas jest wspierane, a inny bardzo ciekawy projekt nie?

bo może nie chodzi tu o pomoc userom tylko o... elektrodę... moderację i popisy, które przecież tak przyciągają internautów...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

W dniu 2013-08-25 14:09, Ministerstwo Propagandy pisze:

Strona miałaby może szanse spodobać się. Ale autor musiałby mieć wiedzę, którą chciałby się podzielić z innymi. Przydałby się jakiś dorobek i odrobinkę charyzmy aby przekonać kolegów z branży do włożenia wysiłku w budowanie portalu. Tobie niestety brakuje tego wszystkiego.

Bo to jest zapewne twoja stronka, patrząc na tekst: "Strona, w żadnym stopniu, nie jest finansowana ze środków Unii Europejskiej, nie uzyskała też poparcia Platformy Obywatelskiej i Politechniki Warszawskiej... a właściwie powstała przy głośnym sprzeciwie wszystkich tych trzech instytucji..." Nasuwają mi się tu jeszcze dwa pytania: Jaki głośny sprzeciw tych instytucji towarzyszył powstaniu tej stronki? Po co na końcu zdania umieszczasz trzy kropki?

Reply to
Mario

alternatywa bo

A czego Co tutaj brakuje?

Reply to
Marek

Użytkownik "Mario" snipped-for-privacy@w.pl napisał w wiadomości news:kvcsd3$nuv$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Zacznij więc pisać, a później powtórz to samo co tu napisałeś.

Daruj sobie te typowe odzywki elektrodowych moderatorów. Wybacz jak dla mnie to przygłupim emo-trollem jest ktoś, kto nie znając sprawy, ani ludzi ma wyrobione o nich zdanie i wie lepiej kim oni są, a do tego oceniając ich używa inwektyw w stylu emo, przygłupi troll. Nie wiem jak inni, ale ja tutaj tylko wyrażam swoje zdanie, bo powstał taki wątek. Nigdy wcześniej tego nie pisałem i nie wypłakiwałem się tak jak to ty m.in. mi przypisujesz. Mam prawo do wyrażania swojej opinii i oceny działań moderatorów. Ty natomiast, choć nie pieszesz na Elektrodzie to uważasz, że wiesz lepiej jak jest i wiesz, że ludzie, którzy krytykują moderatorów to przygłupie emo-trole. Zapominasz, że ani ty ani ja nie mamy prawa wzajemnie sobie ubliżać.

Reply to
uzytkownik

dziękuję, a Inni coś mi powiedzą na temat stronki?

nie chcę zdradzać wszystkich ciekawostek które planowane są w portalu, ciekawe ile dni zajmie moderatorom elektrody "przejęcie" tusk to tak ładnie europejsko nazywa...

i tak, uważam, że strona jest lepsza niż elektroda...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" snipped-for-privacy@b.s napisał w wiadomości news:kvcv4g$dj6$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Czekaj, czekaj, dobiorą Ci się do d... i doprowadzą przed sąd :) Znajomy, który założył portal

był zastraszany przez naczelnego elektodowca pozwami sądowymi o rzekomy plagiat :)

Reply to
uzytkownik

dobra dzięki, więcej więcej opinii, please...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

Takich przypadków jest wiele mi też wywalili do kosza wpis na temat wnętrza jonizatora do samochodu. Umieściłem opis jonizatora powietrza i zamieściłem zdjęcia płytki drukowanej z wnętrza tego urządzenia - ku przestrodze. Na zdjęciach było widac jak nas sprzedawcy próbuja oszukiwać oferując diodę świecącą jako jonizator powietrza. Moderator od razu usunął mój wpis twierdząc, że nie odpowiada tematyce grupy czy coś koło tego. Chciałem przestrzec elektroników przed naciągaczami ale odechciało mi się raz na zawsze pisać na tym forum. Zbyszek

Reply to
Zbino

W dniu 2013-08-25 14:58, uzytkownik pisze:

Sprawa jest przedstawiana na grupie i zazwyczaj budzi moją wesołość. A niektórzy "skrzywdzeni" na elektrodzie znani też są na grupie. Zdanie sobie wyrabiam na podstawie ich żali wylewanych tu na grupie. Na moderatorów, Tuska czy Unię Europejską.

Od czasu do czasu pojawia się ktoś skrzywdzony. Czasem można przyznać mu rację, ale zazwyczaj są to śmieszne pretensje o pierdoły.

Oceniam ich po występach na grupie.

Ale też ci ludzie z powodu swoich "krzywd" nie mają prawa ubliżać innym, n a przykład tym, którzy ich "skrzywdzili".

Reply to
Mario

czepiasz się mnie, a wiesz za co mnie zbanowali? a powiem Ci, zbanowali mnie, bo zacząłem zdanie małą literą...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

W dniu 2013-08-25 15:18, uzytkownik pisze:

To by mu groziło gdyby odniósł sukces :)

Chyba znajomy nie będzie czuł się komfortowo, że stawiasz jego portal obok e-serwis.org czy usbdp.org :) Identyfikator wisisz mi piwo bo podniosłem ci pagerank w google:)

Reply to
Mario