a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

Poszukuje nietuypowych elementow.
Po dlugiej wymianie korespondecji z tymi z tematu zlozylem zamowienie i
..... cisza
maila wysylalem juz 3 krotnie i od miesiaca .... cisza

Mial ktos do czynienia z ta firma i czy to jakas firma krzak czy cos?

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

Zamawiałem kiedyś u nich kilka "psów" lcd. Od zamówienia do info,
że wysyłają, mineło niecałe 2 tygodnie, ale też musiałem się
upominać.

--
[ Marcin Kulas                              jid: snipped-for-privacy@jabbed.org ]
[ „Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]
Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

| Zamawiałem kiedyś u nich kilka "psów" lcd. Od zamówienia do info,
| że wysyłają, mineło niecałe 2 tygodnie, ale też musiałem się
| upominać.

A jakie mają warunki płatności bo ja nawet tego nie moge się dowiedzieć!?

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

W archiwum maili z 2009 roku znalazłem, że płaciłem im przelewem.
Nie pamiętam, czy tak wybałem sam, czy kartą się nie dało.

--
[ Marcin Kulas                              jid: snipped-for-privacy@jabbed.org ]
[ „Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]
Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

A  konkretnie?

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

ATMEL 330 24C16A PI27 A
ATMEL 322 24C16A PI27 A
w PDIP8

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com
24C16A bez programu:) powinien byc dostepny wysylkowo w kraju
f-ma. Piekarz, Elko, Monster tylo przy takiej groszowj wartosci
moga podejsc do ciebie olewatorsko:)

Nietypowe elementy ma gosc w pawilonie miedzy 30 a 41 tylko zdziera okrutnie:)
http://www.wolumen.com.pl/index.php?sh=0&page=infogielda

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

Mala poprawka, miedzy 38 a 41, to tak na przyszlosc:) jak ktos potrzebuje bardzo
nietypowych.

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

A co w tych eepromach 24C16A takiego nietypowego?
Jest tego na pęczki od różnych producentów.

--
Irokez

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

Tylko te dzialaja w starym projekcie ktorego nie mozna juz przerobic

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

To szukaj Atmela 24C16A, reszta to kody rocznika itp.
Próbowałeś Microchip 24LC16B? Też jest na 400kHz

Miałem woreczek kostek ale nie pamiętam czy 16 czy 32 kbit. Musiałbym
skoczyć do piwnicy.

--
Irokez

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

Skocz :-)

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

A o co chiodzi z tymi 400kHz? Nie jestem elektronikiem.
Z tego co zdazylem sie zoriwntowac obecnie dostepne sa uklady szybsze od
tego ktory szukam.
Skoro szybsze to nie rozuiem dlaczego wolniej dzialac nie potrafia.

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com
One potrafią wolniej działać, ale układ jest pewnie do dupy
zaprojektowany i pojawiają się jakieś zakłócenia czy odbicia sygnałów,
których wcześniej się stabilizowały przed zatrzaśnięciem stanu a teraz
szybki układ je łapie.

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

A ja raczej myślę że układ działa tylko z zaprogramowanym eepromem.

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com
Zapewne. Podejrzewasz OP o wsadzenie czystej kostki?

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

W sumie to diabli wiedzą.
Kiedyś w tunerach sat pewnej firmy padały mi nagminnie EEpromy 24C65
microchipa. Z Atmelem 24C64 działało bezproblemowo.
Potem producent wydał nowy procek z poprawionym softem, ale trza było płacić
:)

--
Irokez

OP pisze, że nie jest elektronikiem, więc tak :)

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

Tak wsadzam pusta kostke bo uklad do ktorego wsadzam kostke sam ja jakos tam
sobie programuje.
Cikawe ze jak wsadze pustego
ATMEL 330 24C16A PI27 A lub
ATMEL 322 24C16A PI27 A
Ale jak wsadze juz inna kostke to nie dziala.
Zamowilem kilka sztuk innch producentow kostek 400kHz - ktos razil gdzies
zeb takie zamowic i te nie dziala.

Jakie to ma znaczenie czy wsadze pusta czy nie?
Przeciez progamujac juz w ukladzie moze zajasc taki przypadek ze program
bedzie teki jakby kostka byla pusta (same ff lub 00 - nie wiem co jest
interpretowane jako pusta) i wtedy niby na działac?

Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com

Hej, kurde, nie panimaju co gawarisz ;)

Ok, co kupiłeś i co wsadzasz.

Druga sprawa - nie masz programatora i nie masz jak sprawdzić czym zapisane
jest to co wsadzasz?

--
Irokez

Site Timeline