A by?o czyta? errat?..

Pół nocy spędziłem próbując zmusić do współpracy AT91SAM7X256 + DP83848 po RMII. Okazało się że tryb RMII w tym atmelu po prostu nie działa, o czym wspomniano w erracie." EMAC: RMII Mode RMII mode is not functional. " I płytka do kosza :/

Reply to
Artur

W dniu 2011-10-05 14:45, Artur pisze:

Bawisz się w kustosza?

W SAM7X512 chyba to poprawili.

Reply to
Zbych

Mój wpis jest OT, ale kiedy widzę lub słyszę słowo kustosz, to przypomina mi się kawał, który "chodził" na przełomie lat 80/90 po oddziale Unimoru w Tczewie (starsi wiedzą, co robił Unimor, a dla młodszych informacja, że tczewski oddział robił telewizory :-)).

Zatem do rzeczy: Do Unimoru przyjechała delegacja Japończyków z branży elektronicznej. Dyrektor wezwał majstra i kazał mu oprowadzić gości po zakładzie, pokazać co i jak produkują. Majster zrobił co dyrektor mu kazał. Po wyjeździe japońskich gości dyrektor wezwał majstra i zapytał:

- I jak przebiegła wizyta? Co goście mówili? Na co majster:

- Wszystko w porządku. Goście oglądali, podziwiali, tylko jednego nie rozumiem. Dlaczego oni do mnie "kustoszu" się zwracali?

Reply to
philips

W dniu 2011-10-05 14:45, Artur pisze:

Dokładnie taki zestaw projektowałem, ale jakoś trafiłem na informację o tym problemie. Przynajmniej przyznają się. Zaprojektowałem na MII, w sumie wychodzi o zaledwie jakieś 4-5 połączeń więcej. I tak jest ich za dużo ;) Nie przewidziałem jednak tego, że cena SAMa wzrośnie dwukrotnie. Na dzień dzisiejszy dużo lepszym rozwiązaniem jest CortexM3, albo patrząc w przyszłość - kolejne rozwiązania. Spróbuj wlutować SAM7X512. Jest na tyle kompatybilny, że OIDP ten sam HEX chodził.

Swoją drogą do nowego projektu szukałem procesora i zacząłem od czytania, co nie działa :) Staram się znajdować modele będące w sprzedaży od około roku i szukać opinii na forach czy listach dyskusyjnych.

Michał

Reply to
Michał Lankosz