8-15V -> 5V impulsowo, małe

Witam.

Co moge uzyć do konwersji 8-15V DC do 2A@5V ?

Założenia:

a) małe

b) nieregulowane

c) tanie

d) najlepiej 0 elementów zewnętrznych poza cewką

e) smd

Re: 8-15V -> 5V impulsowo, małe
Hello Sebastian,

LM2673S-5.0, L5973D

Re: 8-15V -> 5V impulsowo, małe

Gotowiec.
http://www.jsel.pl/PL,33,64,dc2a_stepdown_2amp__20pln.html
20zł

zyga
--
--force --nodeps --all

Re: 8-15V -> 5V impulsowo, małe

E nie nie, ja potrzebuje coś do wbudowania w układ. A co tam siedzi w
środku?

Re: 8-15V -> 5V impulsowo, małe
Hello Sebastian,

Najprawdopodobnie L5973D właśnie.

Re: 8-15V -> 5V impulsowo, małe
Hello Zygmunt,

Przy 2A to ten dławik się sam wylutuje :(

Re: 8-15V -> 5V impulsowo, małe

No właśnie. Ten drucik to ma na oko 0.5mm, czyli przekrój jakieś 0,2mm kw.
No to ile to uciągnie - pół ampera ? Bo chyba nie więcej.

Re: 8-15V -> 5V impulsowo, małe
Hello sundayman,

Chyba mniej...

0.2mm^2 przy gęstości 10A/mm^2 daje 2A. Ale 10A/mm^2 to ja daję bardzo
niechętnie na jednowarstwowych dławikach toroidalnych a nie na
szpuleczkach.