78S05 i L05 - Page 3

[OT] naklejki
mam jeszcze takie pytanie poza wątkiem, gdzie można zakupić taki papier na
naklejki które przykleja na przykład tme.pl na torebkach esd z elementami?
ten papier ma jakiś mocny klej, zwykły papier na naklejki się nie nadaje,
może Ktoś wie gdzie coś takiego kupić?

Re: [OT] naklejki

To są etykiety do drukarek termicznych. (są jeszcze do termo-transferowych).
Ogólnie mówiąc większość etykiet do drukarek etykiet (wiem, dziwnie to
brzmi ;) ) ma taki silny klej, jak przykleisz i zostawisz na
parę(naście) godzin to oderwać taką etykietę bez porwania jest trudno.
Sam mam drukarenkę etykiet (uwaga, reklama :P : Brother QL'a) więc jak
raz nakleję i za parę godzin chce zerwać to potrafi polecieć jakieś
słówko ze słownika łaciny podwórkowej ;) .

Jak nie kupujesz etykiet do drukarki tylko do ręcznego podpisywania to
etykiety do drukarek termo-transferowych są lepsiejsze, ponieważ lepiej
się po nich pisze długopisem (nie są takie śliskie) i są tańsze.

--
Saper/nolin11
nolinno11_usun snipped-for-privacy@gmail.com

Etisoft, od takich co zejdą bez śladu, do takich, że święty boże nie
pomoże. Tylko że to w ilościach hurtowych, podejżewam że poniżej rolki
/ zgrzewki rolek nie będą z tobą chcieli rozmawiać, a to może być parę
tysięcy etykiet.
--
Grzegorz Krukowski

Site Timeline