Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Jeszcze raz farnel i stany mahgazynowe.
Jednoczesnie dziekuje za odpowiedzi w poprzednim watku. Zastanowilo mnie jak wygladaja stany magazynowe bo po zlozeniu zamowienia z magazynu online na 100szt, na stanie dalej widnieje tyle ile bylo....

Napi?cie progowe tranzystora MOSFET
Cześć. Jest taki schemat z tranzystorem MOSFET ęcie na RL czyli wyjściowe jest pomniejszone o napięcie progowe tranzystora. Niby to oczywiste bo aby pojawiło się napięcie na RL to tranzystor...
12
12

ujemne napięcia i cudów na kiju ciąg dalszy...
Dla przypomnienia - kilka postów niżej toczyłem godną lepszej sprawy walkę z ujemnym napięciem -12V pewnej płyty MINI ITX. Chodziło o płytę D945GSEJT, do której złącza PCI zostały...
13
13

"Przetwornica" 5V -> -5V bardzo niskiej mocy :)
Witam, Jak w Erze: Co polecacie względnie taniego, ogólnie dostępnego (na znanym portalu aukcyjnym, TME czy innych), z małą (ekstremalnie) ilością elementów zewnętrznych do wykonania...
10
10

uC na niskim zasilaniu
Czesc, czy jest jakis prosty procek, ktory pracowalby na zasilaniu 1.5V Jego zadaniem bylby odbior bitow (1 b/s) i wrzucanie do rejetru, a nastepnie przerobienie kilku bitow i wyslanie na wyjscie....
2
2

zakup tasmy do s7350 i: gdzie ?
Szukam taśmy do samsunga 7350 ultra style, bo się jej zmarło. Na allegro mam oferty jak poniżei i ich równoważniki = ten sam towar. taśmy różnią się ceną i nadrukiem. Moze ktoś się...

2 dekodery sat , dwa telewizory w sąsiednich pokojach
Palnuję kupić drugi dekoder sat (może tv na kartę, może 2 abo polsatu na dekoderze z PVR) i zastanawiwam sie nad taką sytuacją: w pierwszym pokoju ktos ogląda TVP1, z Cyfrowego polsatu w...
4
4

Naprawa radia i zmieniarki Peugeot
Witam. Czy kto¶ z kolegów i kole¿anek mo¿e poleciæ serwis naprawiaj±cy fabryczne radio i zmieniarkê CD z peugeota, radio jest firmowane przez Clariona, zmieniarka jest firmowana przez...
1
1

niedroga i prosta karta lab
szukam niedrogiej karty lab, wymagania: usb min. 2 wej analogowe 8 bit (lub więcej) min. 2 wyj analogowe 8 bit (lub więcej) min. 4 wejscia cyfrowe min. 4 wyjścia cyfrowe fajnie gdyby miala:...
5
5

Diora Wzm - nie gra
Witam, Mam stary wzmacniacz WS440. Do tej pory bylo wszystko ok. i nagle przesta grac... Jest to o tyle dziwne, ze slychac glosne trzaski w momencie przelaczania np. wejsc (CD, tuner...), ale nie...
3
3

Jaki monitor 19cali do 500zl z wysylka
Witam Specjalist± nie jestem dlatego prosze Was o pomoc. Kupic chce na allegro bo wydaje mi sie ze w sklepach komputerowych bedzie dro¿ej ;) Polecacie konkretne modele ? Czy za t± kase wszyscy...
5
5

Wojna z żoną o lodówkę...
Witam Wpadłem w tarapaty przez swoją nieuwagę. Niedomknołem po raz wtóry lodówki (przyznaje sie: podżerałem) a potem pojeachalismy na wycieczkę. Lodówka rozmroziła się i zalała kuchnię....
21
21

napięcia
Mam w puszce w prosty sposób połączony przekaźnik z przewodami od dwóch pomp które je zasilają na 230V. Jednocześnie mogą obie pompy pracować, tylko jedna z nich, lub żadna. Chcę zrobić...
9
9

[crosspost] Jaka antena we wskazanej lokalizacji?
Mieszkam w lokalizacji jak na poniższych obrazkach posiadam starą antenę siatkową z wzmacniaczem nakierowana na nadajnik w Jemiołowie. Odbieram analogowo: TVP 1 - bardzo dobra jakość TVP 2 -...
6
6

Przetwornica step-up 6V->35V 1.8A i regulacja pr?du
Witam wszystkich. Szukam, grzebię, i znajduję miliony linków, ale nic konkretnego na ten temat. Potrzebuję zrobić przetwornicę DC-DC z 6V (akumulator 6V/12Ah) na 35V dla LEDa 50W. Pobiera to...
29
29