Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Konica 7145 nie reaguje na przyciski
Witam, Dostałem w ręce konikę jak w temacie, która jednak nie reaguje ani na przyciski ani na panel dotykowy. nie wyświetla żadnych błędów, nie znalazłem też zachęty do wprowadzenia...

LEDy 230v z oprawka E14 co warta?
Witajcie, pytanie czy kto¶ z Was mia³ okazjê przetestowaæ/zobaczyæ jak ¶wiec± '¿arówki' LED z trzonkiem E14? zastanawia³em siê czy w ³azience (podzia³ na sekcje 2+3) nie zast±piæ...
7
7

ModułGPS do synchronizacji generatora
Chodzi o moduł GPS do synchronizacji generatora np 10MHz. Zapytuję, bo jest mało materiałów na ten temat, a jesli są to stare sprzed 10 lat. Chodzi mi też o to,żeby GPS był dostępny w Polsce...
25
25

Miernik cyfrowy na DIN z RS
Szukam niedrogiego miernika cyfrowego na szyne DIN: -3-fazy -napiecie do 250VAC (najlepiej od 0V jesli takie wystepuja lub jak najnizszej wartosci) -prad (chcialbym mierzyc prad do 32A przez...

Padnięta słuchawka w telefonie Philips CD 150 DUO
Cześć! Padła mi słuchawka w telefonie Philips 150 duo. Nie działa przetwornica z 2 *1.2v na 3.3. Na płytce widać kilka tranzystorów i prawdopodobnie EEPROM (oznaczenie 4256BWP K820A firmy ST)...
2
2

cz?sto przepalaj?ce sie halogeny
Mam pytanie, noga jestem z elektryki i mam następujący problem. Wynajmuje mieszkanie, które w salonie ma halogeny, halogeny te bardzo często się przepalają, ciekawi mnie co może być przyczyną...
32
32

halogenów na sz
Witam. Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się z tzw. elektronicznym "transformatorem" do zasilania 12V żarówek halogenowych (coś jak YT 250 ze strony <>) w wykonaniu na szynę TS35?...
8
8

zewnetrzna ładowarka do akumulatorów z notebooka
czy spotkał się ktoś z Was z zewnętrzną ładowarka do akumulatorów z laptopa? chodzi o zapasowe baterie do laptopa DELL E4200 żeby można było je podładować bez wkładania do laptopa...
4
4

skrętka dla sygnałów ADSL - para miedziana telefon
Co najlepiej się sprawdza jako linia pod sygnał ADSL? Ostatnie około 30 metrów w bloku linii telefonicznej jest pociągniete zwykłym dwużyłowym przewodem (drut miedziany w okolicy 0,5mm) Nie...
9
9

Jak pomiar temp przez siec ?
Witam Znalalzme wlasnie cos takiego : rozumiec, ze moge np do tego podlaczyc kilka czujek temeratury 1 wire ? I juz moge przez USB odczytywac kilka temperatur ? Jezeli tak to : 1) czy jest gdzies...
24
24

Mikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie
Szukam mikrokontrolera (może być 8 bitowiec z rodziny 8051 ale niekoniecznie) co miałby sporo pamięci ram na pokładzie... Potrzebuje conajmniej 12kb, fajnie byłoby 16kb. Mam w tej chwili na oku...
48
48

kupno telewizora <2kz? - na co zwraca? uwag??
Pełno jest telewizorów w hipermarketach po kuszących cenach - ale na co zwrócić uwagę przy wyborze? Oto kryteria: 1.) cena < 2000zł (po prostu nie warto więcej wydawać na tv) 2.) wielkość...
16
16

kostka do radia samochodowego
nie wiecie mo¿e czy mo¿na gdzie¶ zakupiæ kostkê do radia jak na aukcji: ?
7
7

Wyłącznik mocy czynnej
Mamy taki układ: jest generator spalinowy 10kVA/230V. Moc pozorna w układzie sięga 10kVA, jednak chciałbym mieć automatyczne wyłączenie, gdy moc czynna przekroczy powiedzmy 3,5 kW. Zwykły...
9
9

4Mx16 SRAM
Googlalem bez rezultatu. Poszykuje SRAM : 4Mx16 (moze byc wieksze) 3.3V max. (moze byc mniej) czas dostepu < 15ns Najblizej znalazlem : calosc miec w jednej kostce , a nie skladac z czterech. Macie...