6 kanałów PWM w mega88 i bascom

Witam kolegów

proszę o pomoc ,jak sterować wyjściami PWM dla kanałów od 3 do 6 ? wiadomo że pwm1a i pwm1b to pierwsze dwa kanały , a co z następnymi ??

Bogdan

Reply to
Bogdan

Bogdan snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Najlepiej programowo. Żartowałem ;) Twoje pytanie jest zbyt okulnikowe , by można udzielić konkretnej odpowiedzi :( Z jaką częstotliwością , miały by pracować owe kanały PWM ? Z jaka rozdzielczością ? Czy częstotliwość i rozdzielczość ma być(może być)jednakowa dla wszystkich kanałów ? Jaka częstotliwość taktowania procka ? Czy to jedyne zadanie dla uC ? .. itp. Twoje "równanie" składa się ze zbyt wielu niewiadomych :(

Piotrek

Reply to
Piotrek Sz.

wiesz ,to nie ma znaczenia, pytam wyłącznie teoretycznie, jak zmieniać wartości tych katałów PWM od 3 do 6 ,jak nazywają się te rejestry albo zmienne systemowe, bo pwm1a i pwm1b są sterowane bez problemu np pwm1a=100 itp.

Bogdan

Reply to
Bogdan

W zasadzie projekt jest taki ,że 6 przetworników A/D jest podłączonych do potencjometrów i wyjścia PWM (wypełnienie) są sterowane według pozycji potencjometrów, tylko że nie wiem jak wysterować te 4 pozostałe wyjścia PWM oczywiście z poziomu bascoma a nie asemblera.

B.

Reply to
Bogdan