50" plazmy i tylko 240W?

Ostatnio przymierzam sie do zakupu nowego TV; LCD sobie daruje ze wzgledu na
odtwarzanie kolorow (ciemno-brzydko, wiadomo o co chodzi)
Wpadl mi w oko szajsung PS50B850 i mocno mnie zdziwil deklarowany pobor
mocy - ok 240W; ma ktos pomysl co kitajce zrobily z matryca ze zjada jakos
polowe mniej mocy niz normalnie? bo nie chce mi sie wierzyc w jakas cudowna
technologie...

pozdrawiam
Artur

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

Mo偶e zacznij od ustalenia kryteri贸w pomiaru :-). To mo偶e sporo wyja艣ni膰...
Wystarczy 偶e okre艣lili sobie wewn臋trzn膮 norm臋 zak艂adow膮, wed艂ug kt贸rej
mierzy si臋 pob贸r przy bardzo ciemnym obrazie, i masz wyja艣nienie ;-)))

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

nie; przy 'ekonomicznych' ustawieniach 130W

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

Hm, przechodze sie po sklepie i nie mam takiego wrazenia. Obraz LCD
jasniutki :-)

Moze wreszcie jakis porzadek zrobili :-)

Aczkolwiek .. za okrem -10 .. przydalby sie lepszy grzejnik :-)

J.

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

nie napisalem ze sa ciemne tylko ze jak obraz jest ciemny to brzydki;) po
prostu brak rozdzielczosc barw;)

Re: 50" plazmy i tylko 240W?
Na moje krzywe oko (bo elektronik ze mnie zaden) po prostu namieszali lepszych
luminoforow i maja lepsze mieszanki gazu. Do tego pewnie ciutke zmniejszyli
jasnosc i ilosc energii potrzebnej do swiecenia spadla.

--
Lukasz Sczygiel

--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

Mo偶e to waty dalekowschodnie ?

--
P. Jankisz
Re: 50" plazmy i tylko 240W?

chyba nie, bo tamte wyci膮gaj膮 z kilkuwatowych g艂o艣niczk贸w, setki, czasem
tysi膮ce wat贸w,
tu pewnie u艣rednili moc w czasie kiedy TV jest w艂膮czony i wy艂膮czony ;-)
brat

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

a to dziwne, bo z poboru 30W robili 700W pmpo ;)

***       http://www.4x4.kalisz.pl ***
Re: 50" plazmy i tylko 240W?

Co prawda z nieco innej beczki i akurat o zawy偶anie chodzi, ale od ponad
2 lat sprzedawane s膮 u nas studyjne lampy b艂yskowe o nazwie Delicacy
180. Producent w danych technicznych wyra藕nie podaje (a za nim
oczywi艣cie wszyscy sprzedawcy), 偶e maj膮 180Ws. Tymczasem po sprawdzeniu
pojemno艣ci kondensator贸w i napi臋cia, do kt贸rego si臋 艂aduj膮, wychodzi
nieca艂e 100Ws (o ile kondensatory maj膮 deklarowan膮 pojemno艣膰, bo z tym
te偶 r贸偶nie mo偶e by膰). Co prawda producent to jaka艣 ma艂o znana chi艅ska
firemka, do szajsunga pod tym wzgl臋dem mia艂bym wi臋ksze zaufanie, ale kto
ich tam wie :)
Andrzej
Re: 50" plazmy i tylko 240W?

A myslales, ze do konca swiata nic sie tu nie zmieni?

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

Czemu nie ? Technologia mogla zosta膰 wyzylowana, a terez to juz
tylko LED i OLED :-)

J.

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

Bo jest ciagly postep jednak?

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

Mo偶e nad zasilaczem popracowali... :-)

W艂odek

Re: 50" plazmy i tylko 240W?
U偶ytkownik "W艂odzimierz Wojtiuk" napisa艂:

a mo偶e si臋 machmo艂 chi艅czyk w t艂umaczeniu z japo艅skiego na angielski?:O)

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

Eeetam. Mierzyli chi艅skim miernikiem z marketu .
:-)))

Pzdr

Re: 50" plazmy i tylko 240W?

-> pl.rec.kino-domowe