Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

HYUNDAI
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-santa-fe-hundai-santa-fe-2-2-crd-szwajcar-f-vat-23-4x4-kssenon-7-osob-aso-20-ID6y9jTb.html#6a4c43f32c...
9
9

uczuleni na wifi
Marine Richard (39 l.) z Marsylii mo¿e przej¶æ do historii. Kobieta narzeka³a na coraz czêstsze migreny, bezsenno¶æ, palpitacje serca, zauwa¿y³a rosn±ce problemy z koncentracj±, a nawet z...
57
57

Bezpiecznik topikowy i wstrząsy
Cześć, Czy Waszym zdaniem jest możliwe, żeby bezpiecznik topikowy (zwykła rurka) 250 mA przepalił się od wstrząsów? Prądy, które tam płyną, są rzędu pojedynczych miliamperów, nigdzie...
49
49

Sterowanie mosfeta - czemu taka komplikacja..
Jest pewien wątek na elektrodzie: jednej z odpowiedzi ktoś proponuje takie wysterowanie mosfeta z mcu aby "przez pojemność bramka-źródło nie przedostały się szpilki do procesora powodując...
30
30

Symetryzator
Taka klasyczna konstrukcja punkt O, a moze 0, powinien byc uziemiony ? bo widze obie wersje, o chocby ... wtedy jedna cewka jest zwarta. Nie lubie zwartych cewek, straty jakies przynosza ... J.
19
19

Lampa owadobójcza (pomoc)
Witajcie. Na początek wyjaśniam że nie jestem elektronikiem więc wybaczcie niewiedzę. Mam uszkodzoną lampę owadobójczą. Wydawało mi się że przepaliła się chyba cewka(Dławik) ale po...
89
89

dlawik ferytowy na kablach zasilacza komputerowego
j. w. a pytanie czy trzeba zrobic 1 petle czyli trzeba zawinac 1x kabelki przechodzace przez tenze dlawik? pzdr
7
7

uszkodzenia podczas spawania samochodów
hello W necie jest mnóstwo urban legends i porad odnośnie elektrycznego spawania samochodów, udzielanych przez Ryśków i Zdziśków co piszą warzne, urzywam i rozumię. Czy grupa w wolnej chwili...
23
23

Xilinx Spartan 3, "komponent" BSCAN i komunikacja przez JTAG
Witam. Mam pytanie do Kolegów rzeźbiących w FPGA Xilinxa. Próbuję wykombinować loader umożliwiający mi za pośrednictwem JTAG-a wrzucenie danych do wewnętrznej pamieci BlockRAM w FPGA....
5
5

Czym to zmyć/rozpuścić ?
Witam Wszystkich, muszę naprawić urządzenie zmontowane pewnie ze 20 lat temu na uniwersalnej płytce i mam problem z usunięciem preparatu, którego użyto do zabezpieczenia PCB, na moje oko to...
11
11

głośności odbiornika VHF.
Regulacja głośności odbiornika VHF odbywa się przez zmianę wzmocnienia wzmacniacza akustycznego. pkt. 45 Czy powyższe zdanie jest prawdziwe? Nie spotkałem się z konstrukcją odbiornika...
19
19

Zamiast wytrawiania - Manhattan style construction
W tej konstrukcji: projektu zrobił płytki w stylu nazywanym "Manhattan style construction". Czy za tą metodą kryją się jakieś szczególne właściwości rf takiej konstrukcji (pole masy "po...
7
7

sukces zjednoczenia 20150916
czy istnieje coś takiego jak darmowa przeglądarka plików orcada?
8
8

Dobra lampka biurkowa
Witam, Przymierzam się do zakupu dobrej lampki biurkowej (w rozsądnej cenie). Jaką technologie wybrać? żarówka, świetlówka, LED? Chodzi mi o coś na wysięgniku coby można było wygodnie...
22
22

Z Angielskiego na Polski..
Często i gęsto w dataszitach spotykam się z "bias current/bias voltage". Jak to poprawnie przetłumaczyć na PL? Z kontekstu w wielu przypadkach pasuje prąd/napięcie polaryzacji. Ale nie zawsze.....
6
6