16xRJ-45 problem

Witam.

Potrzebuję kupić 5 sztuk czegoś takiego jak w temacie, oto przykładowy link z fotką:

No i nie ma tego ani w TME ani nigdzie indziej, nawet w koszmarnie drogiej ELFIE. Najprostsze gniazda bez transformatorów i diodek. Może ktoś gdzieś widział, wie gdzie to jest dostępne, nie mam za bardzo czasu czekać na dostawę od chinoli.

Pozdrawiam.

Reply to
Look

W dniu 2011-09-13 07:16, Look pisze:

Zbych

Użytkownik "Zbych" snipped-for-privacy@onet.pl napisał w wiadomości news:4e6eef7d$0$2454$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Maritex ma w kompletnej d... osoby robiące zamówienia detaliczne, także uwaga. Sprawdzone parokrotnie.

Pozdr. TC

Reply to
Ciemny

W dniu 13.09.2011 20:55, Ciemny pisze:

To ciekawe, bo zarówno ja jak i znajomi robili zamówienia detaliczne, i nie było problemów.

Reply to
Michoo

Użytkownik "Michoo" <michoo snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news:j4oct6$f7b$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

To ja mam pecha w takim razie. Na przestrzeni paru lat miałem parę zamówień na kilkaset zł wycofanych po kilkutygodniowym oczekiwaniu na zamówiony towar, bo "cała dostawa poszła do kluczowego klienta". Ostatnio nacięli mnie na kosztach przesyłki, wykazując przy tym zero proklienckiego podejścia. Poszło o 4 zł, ale nie lubię być robiony w ch... zwłaszcza przy kosztach przesyłki rzędu 16-20 zł. Handlowiec niemiły, korespondencja zdawkowa. Gdyby był kobietą to mógłbym to sobie wytłumaczyć tym, że ma "te dni". Poprosiłem o usunięcie konta (nawet takiej opcji nie ma dostępnej w e-sklepie) i rozstałem się bez żalu. Chyba zamówienia <1kzł to dla nich zło konieczne.

Pozdr. TC

Reply to
Ciemny

Użytkownik "Ciemny" snipped-for-privacy@www.lhs.pl-na.tej.stron.ie> napisał w wiadomości news:j4oer4$7h6$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Tak sobie myślę. Obwód Ziemi to 40Mm. Załóżmy, że z Chin do Polski przepłynąć trzeba 20Mm. Prędkość strzelam 20 węzłów czyli około 40km/h.

20Mm/40km/h = 500h. 500h/24h=20dni. Jeśli się za dużo nie pomyliłem i statek po drodze nie zawija do innych portów to sam transport to 3 tygodnie. Pozostaje pytanie, czy jest ekonomicznie uzasadnione kompletowanie nowego kontenera zamówień z powodu braku jednej, wcześniej nie zakontraktowanej pozycji. P.G.
Reply to
Piotr Gałka

Użytkownik "Piotr Gałka" snipped-for-privacy@CUTTHISmicromade.pl napisał w wiadomości news:4e705517$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Tak sobie myślę bez zbędnych wywodów, że jeśli towar przychodzi dwa razy, i handlowiec za kazdym razem powtarza "teraz musieliśmy sprzedać komus innemu, ale proszę poczekać 3 tygodnie będzie następna dostawa" to nie świadczy to najlepiej o firmie, jej poszanowaniu klienta i logistyce towarowej jaka tam panuje. Co innego, gdyby otwarcie deklarowali "Obsługujemy każdego, ale priorytet mają duzi", albo "mniejszych klientów mamy w d..." to wtedy klient nie może mieć pretensji, ale nie dotyczy to tego przypadku.

TC

Reply to
Ciemny

Użytkownik "Ciemny" snipped-for-privacy@www.lhs.pl-na.tej.stron.ie> napisał w wiadomości news:j4qqp0$kll$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Sądzę, że w pierwszej kolejności realizują zakontraktowane dostawy, a w drugiej zamówienia sporadyczne. Nie widzę w tym sprzeczności ani z logiką, ani z logistyką. W przypadku dystrybutora, a nie firmy katalogowej, jest to tak oczywiste, że nie ma co pisać o tym na swojej stronie.

Natomiast zwodzenie klienta, że "może za 3 tygodnie" jest bardzo nie w porządku. Powinni swojego dostawcy zapytać o termin na to nie zakontraktowane wcześniej zamówienie (w ostatnich latach odpowiedź mieściła by się w granicach 30-50 tygodni, choć bywało i więcej) i sprawa byłaby jasna, klient zadowolony. Przypuszczam, że jest tak, że im się wydaje, że ważniejsze od rzetelnej informacji jest jak najszybsze zdobycie towaru a ich dostawca mówi: za 50 tygodni na pewno, ale może uda się wcześniej. No to mówią mu aby się starał a klientowi mówią, że może w następnej dostawie.

Też kiedyś kupowaliśmy w Maritexie i też zrezygnowaliśmy po kilkumiesięcznym czekaniu połączonym z łudzeniem się, że może zaraz, może już w następnej dostawie itd. Ja zdecydowanie wolę jednoznaczną informację - mamy potwierdzenie za 42 tygodnie. No i sprawa jasna albo tanio za 42 tygodnie albo szukam sobie w Elfie itp.

P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2011-09-15 09:48 Piotr Gałka napisał(a):

OMG. To był przykład z życia wzięty czy liczba wybrana losowo? Przecież 42 tygodnie to prawie rok czekania na elementy. Przez ten czas można byłoby przejść się do fabryki na piechotę i odebrać je osobiście.

BTW: Odnośnie liczby 43:

Adam Dybkowski

Użytkownik "Adam Dybkowski" <a1d2y3b4k5o6w7s8@g1m2a3i4l5.6c7o8m> napisał w wiadomości news:j4tmql$kjn$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Z mojego doświadczenia to w październiku, czy listopadzie 2010 coś zostało potwierdzone na maj 2011, ale info od dystrybutora, że to wcale nie rekord bo terminy rzędu 30-40 tygodni nie były niczym niezwykłym. Mam nadzieję, że mamy to już za sobą i nadchodzącego podobno kryzysu może się tak nie wystraszą i tych linie które już uruchomili to nie powyłączają. Tylko z drugiej strony to co mają zrobić jak magazyny pełne. To chyba było tak, że na początku wszyscy się trochę ograniczyli z zamówieniami, magazyny elementów u producentów się wypełniły to linie pozamykali, ale ci co się wstrzymali to potem zaczęli nadrabiać bo jednak sprzedaż nie padła i nagle zrobiło się pusto więc wszyscy zaczęli robić sobie zapasy no i sprzężenie dodatnie. Nie przewidziałem takiego obrotu sprawy - myślałem, że jak kryzys, mniejsze zakupy ludności to będzie nadmiar elementów i nie pomyśleliśmy, aby zrobić zapas kluczowych, niezastępowalnych elementów na powiedzmy pół roku z góry i ... nie było łatwo. P.G.

Reply to
Piotr Gałka