16xRJ-45 problem

Witam.

Potrzebuję kupić 5 sztuk czegoś takiego jak w temacie, oto przykładowy
link z fotką:

http://www.uneconn.com/products/Common-RJ45-Connectors/U59/31.html

No i nie ma tego ani w TME ani nigdzie indziej, nawet w koszmarnie
drogiej ELFIE.
Najprostsze gniazda bez transformatorĂłw i diodek.
Może ktoś gdzieś widział, wie gdzie to jest dostępne, nie mam za bardzo
czasu czekać na dostawę od chinoli.

Pozdrawiam.

Re: 16xRJ-45 problem

http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/384

Re: 16xRJ-45 problem

Maritex ma w kompletnej d... osoby robiące zamówienia detaliczne, także
uwaga.
Sprawdzone parokrotnie.

Pozdr. TC

Re: 16xRJ-45 problem
To ciekawe, bo zarĂłwno ja jak i znajomi robili zamĂłwienia detaliczne, i
nie było problemów.

Re: 16xRJ-45 problem

To ja mam pecha w takim razie.
Na przestrzeni paru lat miałem parę zamówień na kilkaset zł
wycofanych po kilkutygodniowym oczekiwaniu na zamĂłwiony towar,
bo "cała dostawa poszła do kluczowego klienta".
Ostatnio nacięli mnie na kosztach przesyłki, wykazując przy tym zero
proklienckiego podejścia. Poszło o 4 zł, ale nie lubię być robiony w ch...
zwłaszcza przy kosztach przesyłki rzędu 16-20 zł.
Handlowiec niemiły, korespondencja zdawkowa.
Gdyby był kobietą to mógłbym to sobie wytłumaczyć tym, że ma "te dni".
Poprosiłem o usunięcie konta (nawet takiej opcji nie ma dostępnej w
e-sklepie)
i rozstałem się bez żalu. Chyba zamówienia <1kzł to dla nich zło konieczne.

Pozdr. TC

Re: 16xRJ-45 problem

Tak sobie myślę. Obwód Ziemi to 40Mm. Załóżmy, że z Chin do Polski
przepłynąć trzeba 20Mm. Prędkość strzelam 20 węzłów czyli około
40km/h.
20Mm/40km/h = 500h. 500h/24h20%dni.
Jeśli się za dużo nie pomyliłem i statek po drodze nie zawija do innych
portĂłw to sam transport to 3 tygodnie. Pozostaje pytanie, czy jest
ekonomicznie uzasadnione kompletowanie nowego kontenera zamówień z powodu
braku jednej, wcześniej nie zakontraktowanej pozycji.
P.G.

Re: 16xRJ-45 problem

40km/h.

Tak sobie myślę bez zbędnych wywodów, że jeśli towar przychodzi
dwa razy, i handlowiec za kazdym razem powtarza "teraz musieliśmy
sprzedać komus innemu, ale proszę poczekać 3 tygodnie będzie następna
dostawa"
to nie świadczy to najlepiej o firmie, jej poszanowaniu klienta i logistyce
towarowej jaka tam panuje. Co innego, gdyby otwarcie deklarowali
"Obsługujemy każdego, ale priorytet mają duzi", albo "mniejszych klientów
mamy w d..." to wtedy klient nie może mieć pretensji, ale nie dotyczy to
tego przypadku.

TC

Re: 16xRJ-45 problem

Sądzę, że w pierwszej kolejności realizują zakontraktowane dostawy, a w
drugiej zamĂłwienia sporadyczne.
Nie widzę w tym sprzeczności ani z logiką, ani z logistyką.
W przypadku dystrybutora, a nie firmy katalogowej, jest to tak oczywiste, Ĺźe
nie ma co pisać o tym na swojej stronie.

Natomiast zwodzenie klienta, Ĺźe "moĹźe za 3 tygodnie" jest bardzo nie w
porządku. Powinni swojego dostawcy zapytać o termin na to nie
zakontraktowane wcześniej zamówienie (w ostatnich latach odpowiedź mieściła
by się w granicach 30-50 tygodni, choć bywało i więcej) i sprawa byłaby
jasna, klient zadowolony.
Przypuszczam, że jest tak, że im się wydaje, że ważniejsze od rzetelnej
informacji jest jak najszybsze zdobycie towaru a ich dostawca mĂłwi: za 50
tygodni na pewno, ale może uda się wcześniej. No to mówią mu aby się
starał
a klientowi mówią, że może w następnej dostawie.

Też kiedyś kupowaliśmy w Maritexie i też zrezygnowaliśmy po
kilkumiesięcznym
czekaniu połączonym z łudzeniem się, że może zaraz, może już w
następnej
dostawie itd.
Ja zdecydowanie wolę jednoznaczną informację - mamy potwierdzenie za 42
tygodnie. No i sprawa jasna albo tanio za 42 tygodnie albo szukam sobie w
Elfie itp.

P.G.

Re: 16xRJ-45 problem

OMG. To był przykład z życia wzięty czy liczba wybrana losowo?
PrzecieĹź 42 tygodnie to prawie rok czekania na elementy. Przez ten czas
można byłoby przejść się do fabryki na piechotę i odebrać je osobiście.

BTW: Odnośnie liczby 43:  http://xkcd.org/628 /

Re: 16xRJ-45 problem

Z mojego doświadczenia to w październiku, czy listopadzie 2010 coś zostało
potwierdzone na maj 2011, ale info od dystrybutora, Ĺźe to wcale nie rekord
bo terminy rzędu 30-40 tygodni nie były niczym niezwykłym.
Mam nadzieję, że mamy to już za sobą i nadchodzącego podobno kryzysu może
się tak nie wystraszą i tych linie które już uruchomili to nie
powyłączają.
Tylko z drugiej strony to co mają zrobić jak magazyny pełne. To chyba było
tak, że na początku wszyscy się trochę ograniczyli z zamówieniami, magazyny
elementów u producentów się wypełniły to linie pozamykali, ale ci co się
wstrzymali to potem zaczęli nadrabiać bo jednak sprzedaż nie padła i nagle
zrobiło się pusto więc wszyscy zaczęli robić sobie zapasy no i sprzężenie
dodatnie.
Nie przewidziałem takiego obrotu sprawy - myślałem, że jak kryzys, mniejsze
zakupy ludności to będzie nadmiar elementów i nie pomyśleliśmy, aby zrobić
zapas kluczowych, niezastępowalnych elementów na powiedzmy pół roku z góry
... nie było łatwo.
P.G.

Site Timeline