12V -> 5V 5A

Witam, Poszukuje plytki ktora ze sprawnoscia > 90% zamieni 12V na 5V 5A, ewentualnie jakiego scalaka uzyc do tego?

pzdr

Reply to
gomader

LM2677, 2678 lub 2679

dzieki, to jest to czego szukalem

wszystko fajnie schematy sa, brakuje mi tylko gotowego pliku eagle ... jesli juz na stronie national.com podaja gotowce, to az mnie krew zalewa ze nie udostepniaja gotowych schematow w eagle zeby mozna bylo to odrazu wyeksportowac do gerbera ... i wyslac do produkcji ...

Reply to
gomader

No tak przy tak skomplikowanym ukladzie to powinni to dodawac gratis.

:):):):)

Reply to
Zakarm
Reply to
Marcin Wasilewski

A dlaczego w Eagle? Ja wolałbym w OrCAD-zie. Ktoś inny wolałby w Protelu. Może od razu pojechać dalej i po co się trudzić eksportem? Może niech dają gerbera? A co!

Reply to
philips

nie tyle co zepsuc, co zaoszczedzic czas ...

Reply to
gomader

powinni udestepniac eagle, orcada, protela i gerbera, ze wszystkimi mozliwymi kombinacjami wyjsciowych/wejsciowych napiec/pradow

Reply to
gomader

W dniu 2011-04-14 18:50, Marcin Wasilewski pisze:

Zrob na pajaku bedzie najlepiej.

:):):)

Reply to
Zakarm

co 0.1V

Reply to
Verox

Poproszę w KiCadzie.

Reply to
Mario

W restauracji też żądasz od kelnera, żeby cię karmił? (C) by G. Sz.

Trochę wysiłku umysłowego się przyda.

Litości! Jest nota aplikacyjna z przykładowym wykonaniem - tak trudno przemalować to, co potrzebne?

National powinien gotowe plytki rozdawac.

Tomek

Reply to
Tom
Reply to
Marcin Wasilewski

Malo tego powinien do nich dopłacac i prosic o łaske !

Reply to
Zakarm

W dniu 14.04.2011 23:12, Tom pisze:

TI ma płytki ewaluacyjne przystosowane do różnych układów (DC, wzmacniacze, etc) za 5$.

Reply to
Michoo

Nie wiedzialem, chetnie bym popatrzyl. Jak masz linka pod reka to podaj, jak nie to poszukam sam

Tomek

Reply to
Tom

Na przykład: