Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Re: Da si? spawa? trafem z migomatu?
i tym rozni sie od amatora, ktoremu wszyscy mowia, ze nie bedzie dzialac, a on to mimo wszystko robi - i faktycznie nie dziala :) scnr

Wzmacniacz OP484, zamiennik
Witam, poszukuje tanszego zamiennika ukladu ad op484. Istotne dla mnie jest, aby mial: - niski poziom szumow - byl rail-to-rail - zasilany symetrycznie +- 5V - byl dostepny w obudowie DIP - zarl malo...

Czy ma ktos plazme panasonic TH-42PV7P ? - PROBLEM
Otoz kupi³em ten niby fajny telewizorek ale wpienia mnie pykaj±cy co chwile plastik po lewej stronie obudowy (patrzac na obudowe) stuka strzela normalnie szlak mnie trafia jak jest cicho ustawiony...
14
14

O ładowarce MH-900 (krytycznie)
Crosspost warning (.elektronika, .rowery, FUT warning (-> .elektronika) Witam. Zastrzeżenie, że możliwości iż to tylko "moja sztuka tak ma" jest bliżej końca. Post powinien mieć barokowy...
21
21

Precyzyjny zadajnik pr?du i napi?cia 3f
Witam! Potrzebny jest do prac serwisowych sprzęt podobny do tego tu: chodzi o możliwość precyzyjnego podawania napięcia i prądu 3f w celach symulacji zabezpieczeń (zakres napięcia do 10V,...

ds1307 ale z alarmem
Witam, szukam jakiegoś fajnego i relatywnie taniego rtc-ka z alarmem, pcf8535 nie spełnia moich oczekiwań - bez jakiegoś trymera do kalibracji potrafi rozjechać się kila minut w ciągu...
3
3

Gdzie kupić taki pstryczek (okolice Katowic)?.
Szukam takiego pstryczka: ędzie mają z czterema lub sześcioma zaciskami, a ja potrzebuje z pięcioma... (włącznik niemieckiej spawarki) Unlimited space to host images, easy to use image uploader,...
4
4

Antena GPS
Cześć wszystkim :) Szukam anten GPS do montażu wewnątrz urządzenia. Anteny muszą być pasywne, a na płycie posiadam złącza Hirose U.FL-R-SMT. Ewentualnie mogą mieć złącze RPSMA (mam...
4
4

Da się spawać trafem z migomatu?
Witam Kupiłem sobie migomat przemysłowy, niestety podajnik nieco nie działa, ale ja nie o tym. Czy jakbym ominął diody a podłączył trafo jak w spawarce to będzie dało się tym spawać? Czy...
12
12

drivery mosfet do mostka H
Buduję mostek H na mosfetach (wzbudzenie silnika dc). Napięcie mostka <=100V. Mosfety które wybrałem to: IRFx4310 z warunków pracy jest możliwość pełnego wysterowania mostka dla danego...
10
10

Regulator RT-2
Poszukuje schematu regulatora temperatury pomieszczen RT-2 produkowanego przez zaklady PREDOM-TERMET ze Swiebodzic. Byl on stosowany w instalacjach piecow gazowych centralnego ogrzewania. (Nie mylic z...

Regulator prądnicy do ciągnika C330
Czołem. Szukam *sprawdzonego* schematu regulatora napięcia prądnicy do ciągnika C330, plus na masie. Z tego co udało mi się wyguglać, popularna jest zamiana prądnicy na alternator i...
3
3

BC-700 ładowarka
Nie mogę ustawić prądu ładowania np na 4 pozycji w trakcie ładowania innych trzech ogniw. Ładuję 3 ogniwa prądem 500mA i wkładam następne ogniwo w 4 wolne miejsce i nie mogę ustawić prądu...
6
6

podlaczenie laptopa
Czy da sie podlaczyc bezprzewodowo laptopa z kinem domowym? Kino jest w salonie a laptop w innym pokoju i za kazdym razem musze go targac aby z niego puszczac to i owo. Da sie jakos ten problem...
10
10

Zasilacz laboratoryjny regulowany - jaki ?
Mogliby¶cie poleciæ jaki¶ godny uwagi ? pe³no jest zasilaczy z zabezpieczeniem przeciwzwarciowym, które moim zdaniem jest bez sensu, szukam wiec takiego, który bêdzie ogranicza³ pr±d, a nie...
6
6