Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

co to za SMDki?
witam. czy moge prosic o pomoc w okresleniu co to za uklady? http://img247.imageshack.us/img247/3295/smdos1.jpg http://img247.imageshack.us/img247/3295/smdos1.jpg
3
3

Re: uziemienie przeciwko na?adowaniu statycznemu ??
No i dobrze, ze przepisy sa, jakie sa, bo jakby pozwolic takim, jak Wy dwaj, okablowywac instalacje w srodowiskach zagrozonych wybuchem, wzglednie nawet zwyczajnie warsztat, to mogloby sie na ofiarach...

Re: uziemienie przeciwko na?adowaniu statycznemu ??
Tak. Samo stykanie sie nie gwarantuje kontaktu zawsze. Mozesz za to wykonac poprawnie polaczenie elektryczne miedzy scianka a uziemieniem wentylatora (wzglednie nawet jego uziemiona obudowa) zamiast...

ultra jasne fluorescencyjne zrodlo swiatla wzbudzane diodami LED
tak sie bawilem pojemnikiem do gazu z takiego zielonego plastiku w swietle niebieskiego leda i natchnelo mnie... a gdyby tak skupiac swiatlo niebieskich (badz co badz bardzo wydajnych) ledow na plytce...
4
4

Małe kątowniki - skąd to wziać?
Witam!! Poszukuję małych ilości (do 10 sztuk) małych kątowników. Chodzi o to, żeby przymocować PCB prostopadle do ściany obudowy... przydałby mi się taki malutki kątownik, takie L, że od...
3
3

Małe kątowniki - skąd to wziąś
Witam!! Poszukuję małych ilości (do 10 sztuk) małych kątowników. Chodzi o to, żeby przymocować PCB prostopadle do ściany obudowy... przydałby mi się taki malutki kątownik, takie L, że od...

Re: Przedłużenie żywotnoœci żarówek halogenowych
J.F. napisał(a): Co mam sprawdzać ? W znanych mi wyłącznikach neonówki mają 1 Mom szeregowy rezystor. Uważasz, że prąd rzędu 0.1 - 0.2 mA zauważalnie podgrzeje włókno 500-watowej...
9
9

Jak zainstalowa? nawigacj? w radiu Blaupunkt
Witam, szukam instrukcji instalacji radiowej nawigacji w Blaupunkt E1, mam kable, antenę i z jakimś nadajnikiem przyjklejanym chyba do szyby i nie wiem jak to połączyć. Dziekuję z góry za...

Zilog Z80 - idzie to jeszcze kupić?
Słowem, czy procesor jest jeszcze produkowany? Jakoś nie widzę na Allegro, wpisanie w Google też wyrzuca mnóstwo śmieci, w ofercie największych sklepów internetowych też niespecjalnie widzę....
22
22

Wyswietlacz graficzny - jaki?
Witam. Chcialbym prosic o radę. Chcę: a) monochromatyczny LCD minimum 128x64 piksele. b) najlepiej nie wymagający napięcia ujemnego, a jesli już to nie za dużego (pare V) c) potrafiącego...
7
7

Re: System trzech kamer z dost?pem do internetu
Panowie wynalazłem taką kamerkę trzy sztuki jakiś routerek i mam sprawe załatwioną. Nie chodzi mi o stawianie rejestratorów a co najgorsze wideoserwerów chodzi mi najwiecej o prostote. Klient...
3
3

[zakupy] rurka Geigera-Mullera
mam male pytanie, odnosnie zrodel w/w rurek (takich do licznikow promieniowania alfa/beta). posiadam w sumie dwie takie rurki wyciagniete ze starego ruskiego licznika, ale chcialbym zbudowac takowych...
3
3

Minifala do Elwika?
Witajcie, czy do Elwika mozna kupiæ grot minifala? Czy do Elwika pasuj± groty jeszcze jakiej¶ innej firmy? Strona jest t± w³a¶ciw±? Micha³
1
1

Stara świecka tradycja ze światłem
Witam, czy są obecnie jakieś przepisy, które by wymagały, żeby włącznik od światła w łazience był na zewnątrz pomieszczenia? Ja rozumiem 70 lat temu, kiedy nie było jeszcze norm IP, to...
10
10

Druga masa do radia samochodowych Forda - pytanie.
Czy kto¶ przypadkowo czasami wie po co jest druga masa w kostach montowanych w Fordach ?. ksi±¿ce której jest bardzo du¿o schematów elektrycznych), nie znalaz³em tej czê¶ci schematów...
7
7